شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس
در این سفر، رییس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی، رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان ، نائب رییس کمیسون انرژی و افراد دیگری از مقامات استانی حضور داشتند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی ، در خصوص بازدید وزیر نیرو از سد کارون 3 در صبح امروز عنوان داشت: در این بازدید مسیرهای منتهی به سد و همه مشکلاتی که با احداث و آبگیری آن برای مردم روستاهای اطراف به وجود آمده است مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الله درویش پور گفت: به همین منظور در جلسه ای که شب گذشته با حضور وزیر نیرو و جمعی از مسئولین استانی در استانداری خوزستان برگزار شد مقرر گردید تا یک پل و جاده برای آسایش و حفظ امنیت جانی مردم روستاهای اطراف سد کارون 3 احداث شود.

وی تصریح کرد : در این سفر، رییس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی، رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان ، نائب رییس کمیسون انرژی و افراد دیگری از مقامات استانی حضور داشتند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورایاسلامی با بیان اینکه ، بعد از آبگیری سد کارون 3 بسیاری از جاده ها و پل های اطراف آن به زیر آب رفتند، گفت: ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا احداث جاده و پل هر چه سریعتر انجام بپذیرد.

وی افزود: در این سفر، وزیر نیرو از یدک کش های موسوم به کوبه، که برای حمل و نقل مردم استفاده می شدند بازدید داشتند.

به گزارش مهر، حادثه غرق شدن مینی بوس در دریاچه سد کاورن 3 روز چهارشنبه 9 مرداد ماه صورت گرفت که در اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس که حامل مسافرانی از روستاهای اطراف دریاچه سد کارون 3 بوده 12 تن از مسافران که اغلب زن و کودک خردسال بودند، جان باختند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار