شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴
وعده هایی که چندان عملی نشد
بعد از این که به اهواز برگشتم وعده وعیدهای زیادی به من و سایر قهرمانان دادند ؛ وعده های که عملی نشد و حرف های بدون عمل جز دلسردی برای ورزشکاران چیزی به بار نمی آورد .

شوشان/ رویا محمودی : 16 مرداد ماه سال گذشته ، در بازی های المپیک لندن نواب نصير شلال توانست در رقابت‌هاي دسته 105 كيلوگرم با بالا بردن وزنه‌ي 184 كيلوگرم و 227 در دو ضرب و مجموع 411 كيلوگرم به نشان نقره دست يابد و به عنوان تنها خوزستانی صاحب مدال از این مسابقات به خانه بازگردد. اکنون یک سال از این افتخارآفرینی گذشته و پایگاه خبری شوشان مصاحبه ای با وی انجام داده است که در ذیل می آید.

نواب نصیر شلال برنده مدال نقره المپیک 2012 لندن می گوید: بعد از این که به اهواز برگشتم وعده وعیدهای زیادی به من و سایر قهرمانان دادند ؛ وعده های که عملی نشد و حرف های بدون عمل جز دلسردی برای ورزشکاران چیزی به بار نمی آورد .

وی افزود : برخی مسئولین قول و قرارهایشان را فراموش کردند در صورتی که مجبور به قول دادن نبودند و می توانستند از همان اول هیچ وعده ای ندهند.

قهرمان وزنه برداری المپیک لندن گفت : پس از بازگشت از المپیک لندن و کسب مدال ، اداره کل تربیت بدنی خوزستان برایم جایزه 15 میلیونی در نظر گرفت بعد از آن چند بار گفتند جایزه را می دهیم چند بار دیگر گفتند نمی دهیم ! تا الان - که یک سال گذشته - هنوز هیچ چیزی به من نداده اند. من متاسفم برای این مسئولین .

وی افزود : پس از کسب مدال افتخار برای ایران ، استاندار خوزستان به من قطعه زمینی داد که پس از چند ماه و طی شدن مراحل اداری ، آن را تحویل گرفتم. وی در بخش دیگری از سخنان خود از ساخت خانه وزنه برداری خوزستان و وعده ی بر زمین مانده مسئولین خبر داد و گفت : از همان ابتدا قرار بود خانه ای به نام خانه وزنه برداری خوزستان ایجاد شود اما متاسفانه این وعده هم تاکنون بر سر زمین مانده است. اعتبارات این بنا از محل استانداری بود که تاکنون عملی نشده است . این بنا هیچ در آمدی برای من ندارد و قرار بود فقط نام من بر آن باشد.

نواب نصیر شلال افزود: مدال آوری من در المپیک نتوانست تغییری در وضعیت وزنه برداری خوزستان ایجاد کند و همان روال سابق در این استان طی می شود و امکانات کمی برای پیشرفت جوانان مشتاق در نظر گرفته شده است. زمانی خوزستان قطب وزنه برداری کشور بود ولی الان این طور نیست هرچند در طی 2 الی 3 سال اخیر شاهد تحولاتی بودیم ولی من خودم شاهد هستم که به چه سختی بچه ها را راهی مسابقات می کنند .

نواب افزود: الان خودم به تنهایی در باشگاه مشغول تمرین هستم و در حال آماده سازی برای مسابقات لیگ و مسابقات بین المللی پیش رو هستم . امیدوارم که باز هم بتوانم دل مردم را شاد کنم .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار