اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
مردم روستاهای بخش شاوور شهرستان شوش از قطعی مکرر و کیفیت نامناسب آب شرب ابراز نارضایتی کرده و خواستار رسیدگی فوری مسئولان کشوری و استانی برای برطرف کردن این مشکل شدند.
تعداد زیادی از اهالی روستاهای بخش شاوور شهرستان شوش در پیام‌هایی از قطعی‌های مکرر و کیفیت نامناسب  آب شرب روستاهای خود، ابراز نارضایتی کردند. 

در روزهای اخیر تصاویری در مورد کیفیت نامناسب آب شرب روستاهای بخش شاوور در فضاهای مجازی منتشر شده است و باعث نارضاینی شدید مردم شده است.

توجه به وضعیت آب شرب روستاهای بخش شاوور شهرستان شوش مدت‌هاست مورد کم‌مهری و بی‌توجهی مسئولان قرار گرفته است. این قصه‌ زیبای نبود اعتبارات لازم در حوزه آبرسانی روستایی تمام شدنی نیست.

استان خوزستان با دارا بودن چندین سد اما همچنان مردم این استان در رنج زندگی می‌کنند، آب خوزستان را برای کشاورزی دیگر استان‌ها انتقال می‌دهند اما مردم خود خوزستان هنوز آب آشامیدنی ندارد، این ظلم بزرگی در حق مردم خوزستان است.

 یکی از مشکلات اساسی روستاهای بخش شاوور آب شرب است

یکی از شهروندان روستاهای بخش شاوور اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی روستاهای بخش شاوور شهرستان شوش در سال‌های اخیر وضعیت نامناسب آب شرب بوده که همواره نارضایتی شدید مردم را به دنبال داشته اما مسئولان برای برطرف کردن مشکلات این مردم گوش شنوایی ندارند. بارها مشکلاتمان را به مسئولان شهرستان و استان گفتیم ولی اقدامی برای رفع مشکل آب شرب صورت نگرفته است.

وی گفت: مسئولان زیادی از وزارت نیرو برای بررسی و پیگیری وضعیت آب شرب به روستاهای بخش شاوور بازدید می‌کنند، اما تا‌کنون اقدام مناسبی برای رفع مشکل آب شرب این روستاها انجام نشده است. 

این شهروند افزود: وضعیت ما روز به روز شکل وخیم‌تری به خود می‌گیرد و این مسئله ما را نسبت به مسئولان و اقدام موثر ناامید می‌کند. 

وی تصریح کرد: از مسئولان شوش انتظار داریم برای رفع مشکل آب شرب که تبدیل به یک چالش شده فکری بکنند و این شاید حداقل انتظارمان باشد.

مشکل آب شرب روستا‌های بخش شاوور برطرف شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش در نشست شورای سلامت این شهرستان اظهار داشت: مسئولان استانی برای رفع مشکل آب شرب روستا‌های بخش شاوور شهرستان شوش دست به کار شوند.

وی گفت: کارشناسان شبکه بهداشت باید نظارت خود را بر آب شرب روستاهای بخش شاوور بیشتر کنند و اگر آب مصرفی غیر قابل شرب است و سلامت مردم را تهدید می‌کند نسبت به اعلام جرم علیه افراد اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شوش تصریح کرد: حوزه قضایی بخش شاوور باید مشکل آب شرب روستاهای این بخش را رسیدگی کند و همه ما وظیفه داریم نسبت به رفع این مشکل توجه جدی داشته باشیم.

علت اصلی قطعی مکرر آب شرب روستاهای بخش شاوور شهرستان شوش تعمیر شکستگی‌های خط انتقال آب شرب این روستاها است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار