اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
رئیس انجمن صنفی کشاورزان شوش با بیان این‌که اگر کشاورز نکارد یا کم بکارد زندگی خود را چگونه اداره کند، گفت: بحث ممنوعیت یا محدودیت کشت در استان خوزستان، مساله‌ای بسیار حساس و خطرناک است و در این زمینه به همه مسئولان وزارت نیرو، کشاورزی و سایر مسئولان هشدار می‌دهیم که این مسایل مستقیما با معیشت کشاورزان ارتباط دارد.
عبدالرحيم رحیمی نیا اظهار کرد: ذغدغه‌هایی در بحث کلی آب استان داریم که معتقد هستم در دیدگاه کلان موضوع لازم است سند ملی آب تصویب واجرایی شود تا از بحث مافیا و تجارت آب جلوگیری شود.

وی با اشاره به بحث آب در استان خوزستان افزود: وقتی در خبرها می‌خوانیم برنامه خاموشی برای استان در نظر گرفته شده، آن هم به دلیل کمبود آب و در مقابل معاون رییس جمهور اعلام می‌کند که آب استان خوزستان اضافه است، مساله‌ای است که باید به حال آن گریست.

رئیس انجمن صنفی کشاورزان شوش تصریح کرد: تغییرشرایط اقلیمی و کمبود بارش‌ها مساله‌ای منطقی است و ما در خوزستان نیز این مساله را می‌پذیریم و در این زمینه با تعاملی که با کشاورزان داشتیم در بحث مصرف آب برای کشت گندم در خوزستان مدیریت بسیار خوبی را انجام دادیم.

رحیمی نیا عنوان کرد: در کشت پاییزه امسال نیز تعامل بسیار خوبی با کشاورزان در استان در بحث مدیریت مصرف آب انجام گرفت و در این راستا تلاش شد تا در حد امکان به تولید ضربه‌ای وارد نشود وهمچنین کمترین اتلاف آب را داشته باشیم. 

وی خاطرنشان کرد: موضوعات مطرح‌شده در بحث ممنوعیت یا محدودیت کشت دراستان، مساله‌ای بسیار حساس وخطرناک است و دراین زمینه به همه مسئولان وزارت نیرو، کشاورزی و سایر مسئولان هشدار می‌دهیم که این مسایل مستقیما با معیشت کشاورزان ارتباط دارد.

رئیس انجمن صنفی کشاورزان شوش با بیان این‌که اگر کشاورز نکارد یا کم بکارد زندگی خود را چگونه اداره کند، گفت: آیا مسئولانی که مسایل مربوط به ممنوعیت و یا محدودیت کشت را مطرح می‌کنند به این فکر افتاده‌اند که اگر شش ماه حقوق نگیرند، زندگی خود را چگونه اداره می‌کنند. در این زمینه باید به معیشت کشاورزان توجه ویژه شود.
مرجع / ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار