شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۳

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان از برپایی دومین جشنواره عکس استانی دنیای کودکی در این منطقه خبر داد.

سیدعبدالله حسینی منفرد امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: اداره کل ارشاد بهبهان در راستای ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی و هنری در منطقه اقدامات مؤثر و مطلوبی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: برگزاری همایش ملی شعر محلی «گپ دل» از جمله برنامه‌های انجام شده توسط این اداره در راستای شناساندن ابعاد مختلف فرهنگی و ادبی منطقه بوده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان تصریح کرد: با تمهیدات صورت گرفته و اقداماتی که در دستور کار قرار داده شده است مجموعه فعالیت‌های فرهنگی تحت عنوان تقویم فرهنگی و هنری توسط انجمن‌های تابع فرهنگ و ارشاد اسلامی این منطقه با هدف بررسی و برنامه‌ریزی صحیح و اصولی اعلام شده است.

وی بیان کرد: این فعالیت‌ها که در قالب برپایی همایش و کنگره، نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی و هنری، اجرای نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی و همچنین نشست‌های پژوهشی در حوزه موسیقی بوده، به‌ منظور بررسی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان اعلام شده است.

حسینی‌منفرد خاطرنشان کرد: تقویم فرهنگی و هنری بهبهان توسط انجمن‌های خوشنویسان، فیلم و عکس، تجسمی، موسیقی و شعر در سال 91 اجرایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: همه تلاش این اداره در راستای شناساندن جایگاه واقعی فرهنگ و ادب در بهبهان است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان ادامه داد: امیدواریم اقدامات صورت گرفته و در حال انجام، راهی برای تحقق این امر در سال جاری و حمایت هر چه بیشتر از هنرمندان این منطقه باشد.

وی در پایان گفت: برپایی ششمین همایش ملی شعر محلی گپ دل و همچنین دومین جشنواره عکس استانی دنیای کودکی از جمله دیگر اقدامات این اداره در سال جاری است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار