شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۸

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: شعر و ادبیات هندیجان باید به مردم و مسئولان شناسانده شود.

مسعود حمیدی‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی که با حضور مسئولان شهری و استانی در فرمانداری این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون بیش از 740 شاعر در کنگره ملی شعر خلیج فارس حضور پیدا کرده و آثار خود را ارائه داده‌اند.

وی افزود: همچنین تعداد 2هزار و 299 اثر شعری در این کنگره پذیرفته شده است و در انتظار نظر هیئت داوران هستند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: باید با تلاش هر چه بیشتر جوانان را به سوی تعالی بخش‌های مختلف فرهنگی سوق داد و در این زمینه برگزاری همایش، نمایشگاه و کنگره‌های این‌چنینی بسیار مؤثر است.

وی بیان کرد: وقتی این کنگره قرار است در هندیجان برگزار شود پس مطمئناً تدابیر و تمهیدات لازم در پشت این اقدام اندیشیده شده است.

حمیدی‌نژاد اضافه کرد: با برگزاری این گردهمایی منطقه بهتر و بیشتر به مردم و مسئولان شناسانده می‌شود که این خود برای تعالی هندیجان ارزشمند و حیاتی است.

به گفته وی باید ظرفیت‌های پنهان و نهفته بخش‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و به‌ویژه فرهنگی این منطقه را شناساند و جوان‌ها را در مسیر رشد و تکامل بارور کرد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان همچنین با اشاره به قرار گرفتن در ایام فاطمیه تصریح کرد: باید ائمه و بزرگان دین را در همه ابعاد زندگی به‌ عنوان الگو و پیشوا مدنظر قرار داد.

وی در پایان گفت: امیدواریم این حرکت گامی مثبت در راستای رسیدن به جایگاه شعر و ادبیات در این شهرستان باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار