اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
آیت‌الله بهجت وقتی روزی دو ساعت به حرم حضرت معصومه(س)می‌رفتند و یک ساعت ایستاده و یک ساعت نشسته زیارت می ‎ کردند و دعای جامعه کبیره و چند بار نیز به نیابت، امین‌الله می‌خواندند.
فرزند آیت‌الله بهجت با اشاره به این سخن آیت‌الله بهجت که فرمودند «ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم، نه اینکه با هر قیمتی زندگی کنیم» خاطرنشان کرد:باید با علم و عمل در مسیر بندگی به اوج برسیم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی بهجت فرزند آیت‌الله بهجت امروز در مراسم گرامیداشت شهادت استاد مرتضی مطهری و همچنین گرامیداشت عارف واصل آیت الله بهجت فومنی که در حسینیه سپاه قدس گیلان برگزار شد، با بیان اینکه بشر به عنوان اشرف مخلوقات به دنبال چراهای عالم است، گفت:درک درست چرایی و قرار گرفتن در مسیر سعادت از مهم‌ترین نکات قابل توجه در این مسیر است.

وی با اشاره به اهمیت فراگیری علم و دانش در زندگی افزود:دانشی برای انسان سودمند است که توام با عمل باشد.

فرزند آیت‌الله بهجت با بیان اینکه رشد انسان‌ها به دانایی و علم بستگی دارد،تصریح کرد:علم در دنیای امروز به گونه‌ای گسترش یافته است که بشر می‌تواند با استخراج از آن علاوه بر رفع مشکلات خود،عاملی را برای رشد و تعالی خود قرار دهد.

حجت‌الاسلام بهجت ادامه داد:تفاوت انسان با سایر موجودات قدرت تفکر و تعقلش است که او را از سایر موجودات متفاوت کرده اما با همه آنچه گفته شد و تفاوت‌های بین انسان و حیوان اما کشف پدیده‌های جهان هستی و سر خلقت را هیچ دانشمندی نتوانسته کشف کند.

وی در ادامه با اشاره به خاطراتی از آیت‌الله بهجت تصریح کرد: آیت‌الله بهجت وقتی روزی دو ساعت به حرم حضرت معصومه(س)می‌رفتند و یک ساعت ایستاده و یک ساعت نشسته زیارت می ‎ کردند و دعای جامعه کبیره و چند بار نیز به نیابت، امین‌الله می‌خواندند.

فرزند آیت‌الله بهجت افزود: آیت‌الله بهجت می‌گفت اگر مردم لذت نماز را بدانند خواهند دانست که در دنیا لذتی بالاتر از لذت نماز نیست.

وی با اشاره به این سخن آیت‌الله بهجت که فرمودند «ما آمده‌ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم، نه اینکه با هر قیمتی زندگی کنیم» خاطرنشان کرد: باید با علم و عمل در مسیر بندگی به اوج برسیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار