شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۲

شورای ترافیک شهر ایذه، پارک کامیون‌ها و وسایل سنگین در خیابانها ،کوچه‌ها و معابر این شهر را ممنوع اعلام کرد.

سروان ابوالفضل نبوی در این رابطه اعلام کرد، برابر مصوبه‌ی شورای ترافیک شهر ایذه به دلیل خسارت‌های هنگفت هفتگی به معابر عمومی ،ایجاد آلودگی صوتی برای همشهریان ،مزاحمت‌های متعدد در اوقات مختلف شبانه روز و وقوع حوادث ناگوار توسط کامیون‌ها و کشندگان سنگین از ابتدای شهریور ماه سال جاری ، راهنمایی و رانندگی با هرگونه وسیله‌ای نقلیه سنگین که در کوچه‌ها ، معابر و خیابان‌های شهر ایذه پارک کرده باشد برخورد خواهد کرد.

نبوی افزود جهت اطلاع رانندگان کامیون‌های سنگین اعلام می داریم، چنانچه این نوع از وسائط در ساعات روز خودرو خود را در خیابان‌ها و کوچه های فرعی پارک کرده باشند،نه تنها جریمه خواهند شد بلکه ماشین آنها به پارکینگ منتقل می‌شود تا درباره‌ی آنها تعیین تکلیف شود.

رئیس راهنمایی ورانندگی ایذه اضافه کرد برای رفاه حال رانندگان محترم پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در جاده کولفرح احداث شده است.

در ادامه نبوی گفت : ماشین‌های سنگینی که احتیاج به تعمیر داشته باشند می‌توانند از پیچ سرقنات تا پارک صخره‌ای که مکانیکی‌ها در این قسمت فعال هستند به تعمیر ماشین خود اقدام کنند چنانچه در جای دیگری اقدام به تعمیر نمایند باید از راهنمایی و رانندگی اجازه بگیرند در غیر اینصورت بروز هر گونه تصادف با این وسایل سنگین رانندگان از طریق مراجع قانونی مورد بازخواست قرار خواهند گرفت.


برچسب ها: ایذه ، ترافیک ، کامیون‌
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار