شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۳
توصیه من برادری بین اعضای شوار شهر است. در مورد فکر و تصمیم اعضا در خصوص تعیین شهردار هیچ دخالتی ندارم مردم آنها را انتخاب کرده‌اند و خود آنان هستند که بر اساس استدلالها و دانش خود در مورد انتخاب شهردار تصمیم می گیرند.

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: از اعضای شورای اسلامی شهر آبادان می‌خواهم تا با حفط اتحاد، همدلی و همبستگی میان خود در انجام وظایف خود بکوشند.

محمد سعید انصاری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: نباید خدای ناکرده نفاقی بین اعضا رخ دهد، اتحاد میان اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان یک ارزش محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم به یک امیدی به آنها رای داده‌اند، اظهار کرد: نباید همدلی و همبستگی میان اعضا از یکدیگر گسسته شوند، اعضا باید با هم متحد شده و در جهت منافع شهروندان گام بردارند.

وی تصریح کرد: توصیه من برادری بین اعضای شوار شهر است. در مورد فکر و تصمیم اعضا در خصوص تعیین شهردار هیچ دخالتی ندارم مردم آنها را انتخاب کرده‌اند و خود آنان هستند که بر اساس استدلالها و دانش خود در مورد انتخاب شهردار تصمیم می گیرند.

نماینده مردم آبادان یادآور شد: من اجازه مداخله در این مسئله را به خود نمی‌دهم آنها هم مانند من نماینده و منتخب مردم هستند اما باید همه با هم یکدل و یکپارچه برای انتخاب شهردار تصمیم بگیرند.

انصاری گفت: توصیه من به اعضای پیشین شورا است که همه را با برادری و اخوت گرد هم بیاورند و در زمینه انتخاب شهردار تصمیم بگیرند.

وی افزود: همبستگی، اتحاد و یکدلی در میان اعضای شورای اسلامی شهر سبب خرسندی مردم و مسئولان خواهد بود اما نفاق و جدایی سخت و درد آور است .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار