اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید تیمش برای فصل بعد هزینه‌های معقولی را صرف خواهد کرد و به دنبال ولخرجی نخواهد بود.
صمد مرفاوی سرمربی جدید استقلال خوزستان درباره پذیرفتن هدایت استقلال خوزستان گفت: امیدوارم بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای خوزستان باشیم و عملکرد خوبی در لیگ هجدهم داشته باشیم. هدف ما چیزی بیشتر جنگیدن برای بقا در لیگ برتر خواهد بود.

او ادامه داد: شرایط تیمی ما بستگی به خودمان دارد و می‌خواهیم خودمان سرنوشت کارمان را در لیگ هجدهم رقم بزنیم.

سرمربی جدید استقلال خوزستان درباره صحبت‌های سلطانی مدیرعامل این باشگاه مبنی بر جلوگیری از ریخت و پاش و استفاده از بازیکنان بومی گفت: البته که استفاده از بازیکنان بومی کار درستی است زیرا باعث می‌شود استعدادهای خوزستان حیف نشوند و شانسی برای حضور در سطح اول فوتبال ایران داشته باشند اما این را بگویم که ریخت و پاش کردن به معنای این نیست که ما نمی‌خواهیم بازیکنان باکیفیت جذب کنیم و دست و پا بسته به مصاف حریفان برویم. مطمئنا هزینه‌های استقلال خوزستان برای لیگ هجدهم معقول خواهد بود و به دنبال هزینه‌های گزافی برای تیم نیستیم.

وی درباره این که کار خود را چه زمانی با آبی‌های خوزستان شروع خواهد کرد پاسخ داد: هنوز هیچ برنامه‌ای به تیم نداده‌ام و کار خود را با آبی‌ها در چند روز آینده آغاز خواهم کرد. به طور قطع تمام این مسائلی که گفته شد را در برنامه‌ام ذکر خواهم کرد و استقلال خوزستانی را در لیگ هجدهم خواهیم دید  که مردم شهر را سربلند کند
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار