اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش کنیم تصویری مثبت از استان به نمایش بگذاریم زیرا در مقایسه با میزان رشدی که در این استان مشاهده می‌شود سیاه نمایی معنایی ندارد.
همایون یوسفی در نشست صمیمانه با اصحاب فرهنگ و هنر خوزستان تاکید کرد: باید با ایجاد همگرایی میان دستگاه‌های فرهنگی و هنرمندان به یک دیالوگ مشترک برسیم که بستر و زمینه آن فرهنگی و مستند بر دین، مذهب، تاریخ مشترک و وطن دوستی باشد.

وی با بیان این که یکی از راه‌های معرفی فرهنگ و هنر خوزستان ثبت مشاهیر و مفاخر این استان است خاطرنشان ساخت: شهید علی هاشمی، قیصر امین‌پور، بهمن علا‌الدین و... از جمله شخصیت‌های معاصر و برجسته‌ میهن ما هستند که متاسفانه کمتر از آنها یاد می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان هم ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این اداره کل در سال ٩٦ ابراز امیدواری کرد: با همکاری فرزندان دلسوز استان بتوانیم در سال جدید دستاوردهای خوبی در حوزه فرهنگ و هنر رقم بزنیم و آن گونه که شایسته است نقشی در توسعه و رشد جامعه داشته باشیم.

محمد جوروند با اشاره به برگزاری موفق جشنواره‌های مختلف هنری و فرهنگی در استان خاطرنشان کرد: با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های نظارتی و اجرایی استان برنامه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری به شکل مطلوب برگزار شد.

ایسنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار