اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶
معاون فرهنگی، اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:
غفاری با اشاره به نامگذاری شعار امسال با عنوان حمایت از کالای ایرانی گفت: دانشگاه و دانشجویان و در مجموع نظام آموزش عالی کشور نقش نخست را در تحقق این شعار دارند.
دکتر غلامرضا غفاری شامگاه سه شنبه در آیین پایانی دهمین جشنواره دانشجویی 'حرکت' در سرسرای دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی حمایت از هویت ایرانی، عزت نفس و خودپنداری مثبت است به گونه ای که به خود متکی باشیم و خود را توانمندتر کنیم.

وی با بیان اینکه کسب مهارت و بینش بیشتر به پیشرفت فردی و اجتماعی ما کمک می کند افزود: مجموعه وزارت علوم باید در این زمینه از دانشجویان حمایت مادی و معنوی داشته باشند تا شاهد دستاوردهای بیشتری باشیم.

غفاری در خصوص دانشگاه موثر گفت: این دانشگاه درقالب دانشگاه نسل چهارم قرار می گیرد و دانشگاه موثر دانشگاهی است که با محیط پیرامون و جامعه ارتباط موثر دارد.

معاون وزیر علوم بیان کرد: دانشگاه موثر دانشگاهی زاینده و زایا است و می تواند به سراغ چالش های محیط و اطراف خود برود و برای آنها راه حل ارایه دهد.

وی اضافه کرد: ارایه راه حل نیازمند حرکت است و جشنواره 'حرکت' ، ناظر به ویژگی موثر بودن دانشگاه است.
غفاری با اشاره به اینکه دانشگاه موثر دانشگاه کارآفرین است اظهار کرد: دانشجوی دانش آموخته باید یک دانشجوی موثر باشد که دانش و مهارت لازم را در دانشگاه کسب کرده و بتواند مفید واقع شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی وزیر علوم گفت: فایده مهم انجمن های علمی این است که امکان گفت و گو، تبادل فکری و تعامل موثر را در بین اجزای دانشگاه فراهم می کنند که مهمترین مورد، تعامل بهتر و موثرتر بین دانشجویان و اعضای هیات علمی است. 

10 انجمن علمی ، دانشجویی برتر در جشنواره استانی 'حرکت'معرفی شدند که به جشنواره ملی 'حرکت' راه می یابند.

دهمین جشنواره دانشجویی 'حرکت' 16 اردیبهشت جاری در سرسرای دانشگاه شهید چمران اهواز آغاز به کار کرد که بیش از 30 انجمن علمی، دانشجویی، دستاوردهای علمی خود را در قالب 13 غرفه به نمایش گذاشتند. هم اکنون 48 انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه شهید چمران اهواز فعال هستند.

/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار