شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
این مادر ۴۳سال سن دارد ،سرپرستی دختر نوجوانش نیز برعهده او قرار دارد. از سال گذشته به بیماری سرطان مبتلا شد ،بدلیل فقر وتنگدستی ،برای آغاز درمانش مجبور شد ۴میلیون رهن خانه استیجاریش را بگیرد و هزینه نماید . از آن روز ضمن تحمل سختی بیماری ،بی سرپناهی هم زندگی را برایش سخت ونفسگیر کرده وهر شب را به اتفاق دخترش در خانه یکی از بستگان سرمی کند.
برای درمان سرطان ۱۵جلسه آزمایش و شیمی درمانی تجویز شده است ،چون اولین مرحله درمان را در یک مرکز درمانی خصوصی در تهران آغاز کرده است ،بمنظور کنترل وتعیین دوز مورد نیاز مجبور به ادامه درمان در همان مرکز است . هربار برای هر آزمایش و سیکل درمانی مبلغ سه میلیون احتیاج دارد. (البته با کاهش دوز این مبلغ کاهش می یابد).

روز گذشته که به این خیریه مراجعه کرد ،بعلت عدم تامین هزینه گفت که قادر به انجام آزمایش وتداوم درمان نیست ،این درحالیست که بیماری باعث ضعف شدید جسمانی وی شده است. برای اینکه بتواند درمان را کلید بزند به استانداری رفته بود که شاید وام قرض الحسنه فوری به وی پرداخت شود ،اما یکی از دوستان که با  خیریه آشنایی داشت ،ایشان را به ما معرفی کردند.

ما می خواهیم مثل همیشه به یاری هم و با تکیه بر همت ومهربای شما خوبان هزینه های درمانی چند مرحله این مادر را تامین کنیم تا باری از دوش این خانواده بی سرپناهو بی سرپرست برداریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار