اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز خبر داد:
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به پایان عملیات آواربرداری و ایمن‌سازی محل حادثه انفجاز گاز و ریزش ساختمان چهار طبقه در پردیس، گفت: علت نهایی این حادثه توسط تیم کارشناسی در حال بررسی است.
آتش‌پاد علی تراب‌پور اظهار کرد: حوالی ساعت 15:40 روز گذشته (21 اردیبهشت‌ماه) حادثه انفجاز گاز و ریزش یک مجتمع چهار طبقه مسکونی واقع در خیابان کاوه 3 منطقه پردیس اهواز به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گزارش شد.

وی ادامه داد: پس از چند دقیقه تیم‌های آتش‌نشانی از سه ایستگاه همجوار به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده کردند چهار واحد مسکونی ضلع غربی این ساختمان هشت واحدی کاملا فرو ریخته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: در این حادثه آتش‌نشانان در دقایق اولیه  موفق شدند هفت نفر از ساکنان این مجتمع مسکونی را زنده از زیرآوار نجات دهند. عملیات آواربرداری و ایمن‌سازی محل این حادثه نیز ساعت 4:25 بامداد امروز به پایان رسید که طی آن هیچ فرد محبوس دیگری در زیر آوار یافت نشد.

تراب‌پور با بیان اینکه علت نهایی این حادثه هنوز مشخص نشده است، گفت: در این حادثه 55 آتش‌نشان از چند ایستگاه، به همراه 12 دستگاه خودروی امداد و نجات و اطفای حریق، دو دستگاه جرثقیل، دو دستگاه بیل مکانیکی، دو دستگاه لودر و سایر تجهیزات به کارگیری شدند.

یک کشته و 14 مصدوم در حادثه انفجار ساختمان مسکونی

همچنین شهیار میرخشتی رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حادثه انفجاز گاز و ریزش یک ساختمان مسکونی چهار طبقه به نام مجتمع میلاد واقع در خیابان 3 کاوه پردیس اهواز که ساعت 15:50 روز گذشته رخ داد، 14 نفر مصدوم و یک نفر کشته شدند.

وی ادامه داد: متوفی این حادثه زنی 20 ساله بود که با 60 درصد سوختگی به بیمارستان منتقل شد و جان باخت. همچنین  از این 14 مصدوم نیز یک نفر مرخص شده است. 

ایسنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار