اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
استاندار خوزستان گفت: استان خوزستان بعد از استان تهران بهترین زیرساخت‌ها را در حوزه ICT دارد.
غلامرضا شریعتی در حاشیه سومین نمایشگاه الکامپ خوزستان در خصوص وضعیت ارایه خدمات الکترونیک توسط دستگاه‌های دولتی استان اظهار کرد: استان خوزستان بعد از تهران بهترین زیرساخت‌ها را در حوزه ICT دارد.

وی با بیان این‌که پیش از این، از این زیرساخت‌ها به خوبی استفاده نشده بود، عنوان کرد: اکنون با این تفاهم‌نامه‌هایی که بین شرکت‌ها، وزارت‌خانه‌های کار و ارتباطات منعقد کرده‌ایم، این ظرفیت در حال فعال شدن است.

استاندار خوزستان ادامه داد: اکنون شرکت‌های استارتاپ و کسب‌وکار‌های مجازی در استان در حال گسترش هستند.  شب گذشته نیز نیز تفاهم‌نامه‌ای بین استانداری و شرکت فناپ منعقد شد.

شریعتی تصریح کرد: یکی از حوزه‌هایی که ما به شدت بر روی آن در حال کار و سرمایه‌گذاری هستیم حوزه کسب و کارهای الکترونیک در منطقه آزاد اروند است.

وی در خصوص حمایت‌های استانداری برای ورود ایده‌های نو و استارتاپ‌ها به بازار کار، گفت: راه‌اندازی شتابدهنده‌ها، برگزاری نمایشگاه‌های اینچنینی و در اختیار گذاشتن وام‌های کم بهره از حمایت‌های استانداری در همین راستا است. همچنین پارک علم و فناوری را نیز موظف کرده‌ایم و مشاور استاندار در امور فناوری اطلاعات نیز به طور جدی و با پیگیری‌های مستمر به گسترش این شرکت‌ها کمک می‌کند.

ایسنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار