اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
در حالی که کمتر از یک ماه از پایان لیگ برتر هفدهم گذشته است، مسوولان باشگاه نفت آبادان نگاه جدی به حضور موفق در فصل آینده لیگ برتر دارند.
باشگاه نفت آبادان خیلی زودتر از دیگر باشگاه های لیگ برتری خوزستان فعالیت خود را برای حضور موفق در فصل هجدهم لیگ برتر آغاز کرد؛ این باشگاه پیش از آخرین بازی خود در لیگ برتر با توافق با چهار بازیکن خارجی خود برای ادامه همکاری نشان داد که اهداف بزرگی برای فصل آینده لیگ برتر دارد.

همچنین این باشگاه با همدلی و همفکری چند هفته ای است که به دور از حواشی و در سکوت به دنبال انتخاب سرمربی و کادرفنی جدید تیم فوتبال خود است.

با وجود نقدهایی که به مدیریت باشگاه نفت آبادان وارد است اما «ثبات» -که یکی از بی‌ثبات‌ترین واژه‌ها در حوزه مدیریت باشگاه‌ها در ایران است- در این تیم آبادانی در حال شکل‌گیری است و هیات مدیره فعلی نفت از سال 93-94 تاکنون با کمترین میزان تغییر در حال فعالیت است؛ هیات مدیره‌ای که تاکنون به وعده‌های خود عمل کرده و اکنون این نفت با ثبات تر از همیشه نشان داده است.

در این بین آن چه که قابلیت استناد دارد، فعالیت مدیریتیِ نفت آبادان است که حداقل به لحاظ کمی تاکنون قابل دفاع است. هیات مدیره کنونی نفت که ابتدای مسیر کاری خود را با مدیریت تیم فوتبال این مجموعه در لیگ دسته اول آغاز کرد، به وعده 2 ساله خود عمل کرد و نفتی ها بعد از این بازه زمانی نیز لیگ برتری شدند.

این مدیران در لیگ شانزدهم قول ماندگاری در لیگ برتر را دادند و این وعده نیز برای هواداران پرشور نفت تحقق یافت تا حداقل از این نظر نیز شاهد خلف وعده هیات مدیره آبادانی‌ها نباشیم.

تثبیت و شکل‌گیری شخصیت تیمی وعده بعدی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره نفت بود که رسیدن به جایگاه هشتمی لیگ برتر هفدهم و قرارگرفتن در جمع چهار تیم پایانی جام حذفی باعث شد که در لیگ تازه تمام‌شده نیز آن ها بدقول نباشند.

اما آن چه که علی عیسی‌زاده، مدیرعامل باشگاه نفت آبادان برای لیگ پیش‌رو قول داده است، وعده‎ای سهل‌الوصل و دم‌دستی نخواهد بود و آسیایی شدن نفت، آرزویی دشوار و در عین حال شیرین است؛ هرچند این آرزو با تدابیر لازم می تواند محقق شود.

بدون شک در مسیر پر از سنگِ رسیدن به باشگاه‌های آسیا، صرف خواستن مدیرعامل و وعده باشگاه کافی نخواهد بود و در این راه پر پیچ و خم همراهی همه آن هایی که باید همراه باشند نیز الزامی است.

رسیدن به وعده جدید آبادانی‌ها سخت اما شدنی‌ است و تنها کافی است دل هواداران و مدیران تصمیم‌گیر گره بخورد.

پس برای آغاز سفر نفت آبادان به بیرون از مرزهای کشور -آسیایی شدن- از همین امروز باید "ما" بشویم و باید پذیرفت که برای رسیدن به این هدف که شاید هدف نهایی همه فوتبال دوستان آبادانی باشد، عزمی فراتر از یک نیت ساده نیاز است. 
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار