اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: یکی از مشکلات واحدهای صنعتی دارای پروانه بهره برداری و مستقر در  نواحی صنعتی انتقال یافته از سازمان جهاد کشاورزی به شرکت شهرک های صنعتی خوزستان عدم برخورداری از دفترچه قرارداد بوده است که طی آخرین پیگیری ها و رایزنی ها، مصوب شد قراردادهای این دسته از واحدها به قرارداد حق بهره برداری تبدیل شده و به آنان دفترچه قرارداد تعلق بگیرد.

 اخلاق محمدیان در حاشیه بازدید معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان، فرماندار شوشتر و سایر مسئولان از ناحیه صنعتی گتوند اظهار کرد: این دفترچه با اخذ هزینه دفتری  ناچیز و حدود یک میلیون ریال صادر می شود و چنانچه هزینه ای توسط شرکت شهرک های صنعتی استان در این نواحی صورت گرفته و ثبت شده باشد بصورت قدرالسهم و با شرایط بلند مدت از واحدهای صنعتی دریافت می شود.

وی افزود: حدوداً 30 قرارداد واگذاری حق انتفاع زمین در این ناحیه   منعقد شده است که از این تعداد تاکنون 8 واحد قراردادهای خود را به قرارداد حق بهره برداری تبدیل وضعیت کرده اند.

محمدیان تصریح کرد: همه قبول داریم صنایع و تولید با مشکلاتی مواجه هستند ولی نه تنها در این شهرستان بلکه در کل شهرک های صنعتی استان هیچ طرح و واحدی را نمی توان یافت که به دلیل کمبود امکانات و زیرساخت ها دچار رکود یا تعطیلی شده باشد، همان طور که امروز از 12  واحد صنعتی بازدید بعمل آمد و مشکل هیچ یک از این واحدها، زیرساخت ها نبود زیرا تلاش و پیگیری های ما در راستای تامین زیرساخت های مورد نیاز برای فعالیت صنعتگران  و متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی است.

همچنین علی بحرینی،  معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان، بیان کرد: با تشکیل یک کمیته فنی و پشتیبانی می توان به واحدهای صنعتی کمک کرد و طرح های قابل توجیه را شناسایی و از این طرح ها حمایت کرد بعنوان مثال یک صنعتگر طرحی ارائه داد که از توجیه اقتصادی و علمی برخوردار بود و این طرح در کارگروه مربوطه بررسی و اختصاص 120 میلیارد ریال تسهیلات به آن تصویب شد.

بر اساس این گزارش، معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان با هیات همراه از ناحیه صنعتی گتوند بازدید کرد و  در این  بازدید صنعتگران به مشکلاتی مانند تسهیلات، مواد اولیه، مالیات، بیمه، کمبود نیروی انسانی کارامد،نوسازی ماشین آلات، کمبود نقدینگی و غیره اشاره کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار