اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰
عضو تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تیم فوتسال بانوان ایران با کسب قهرمانی جام ملت های آسیا ثابت کرد حجاب محدودیت نیست و بانوان ایرانی می‌توانند با حجاب اسلامی در عرصه های مختلف به موفقیت برسند.
فرشته خسروی ظهار داشت: کسب این قهرمانی حاصل تلاش مداوم و اردوهای مستمر و طولانی مدتی بود که پشت سر گذاشتیم، ضمن اینکه بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های برتر دنیا مانند ایتالیا، روسیه و اوکراین باعث شد نقاط ضعف را شناخته و برطرف کنیم تا با قدرت روی سکوی نخست آسیا قرار بگیریم.

وی تاکید کرد: سطح این رقابت‌ها بسیار بالا بود و تیم ها با سرمایه گذاری انجام شده، نسبت به چندسال اخیر پیشرفت زیادی داشتند و با برنامه‌ریزی پا به این مسابقات گذاشته بودند.


وی گفت: با تلاش توانستم انتظاری که مربیان تیم ملی از من داشتند را برآورده کنم و در بازی مقابل ازبکستان موفق شدم یک گل به ثمر برسانم.

بازیکن ایذه‌ای تیم ملی فوتسال بانوان از پتانسیل بالای بانوان این شهرستان در رشته‌های ورزشی سخن گفت و بیان داشت: با حمایت‌های بیشتر مسئولین در سال‌های آینده بیش از پیش نام بانوان ورزشکار ایذه‌ای در میادین مختلف شنیده خواهد شد.

شهرستان ایذه با حدود 220 هزار نفر جمعیت در شرق استان خوزستان قرار دارد، فاصله این شهرستان تا اهواز 183 کیلومتر است.

بانوان ایذه‌ای در رشته‌های مختلف ورزشی مانند فوتسال، فوتبال، ووشو، کاراته و کشتی کلاسیک موفقیت‌های فراوانی کسب کرده ‌اند، این در حالی است که چندین رشته ورزشی بانوان در این شهرستان فعال است اما این ورزشکاران سالن اختصاصی برای تمرین ندارند.

/ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار