اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
از آنجایی که رفتارها و اظهارات نادر مشکوک به‌نظر می‌رسید، کارآگاهان پلیس در ادامه تحقیقات دریافتند که نادر قصد معامله با سارق گوشی‌اش را دارد و برای این کار حاضر است 100 میلیون تومان به سارق بدهد.
ایران نوشت: چندی پیش مرد میانسالی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت گوشی تلفن همراهش خبر داد. نادر در تحقیقات به پلیس گفت: در حال صحبت با تلفن همراه به سمت مترو می‌رفتم که ناگهان گوشی‌ام سرقت شد.

وی گفت: به قدری این حرکت سریع صورت گرفته بود که تا چند لحظه متوجه نشدم گوشی تلفنم به سرقت رفته است. تنها چیزی که به خاطر دارم موتور هوندای قرمز رنگی بود که بسرعت از کنارم رد شد و جوانی که صورتش را با کلاه کاسکت پوشانده بود روی موتور نشسته بود حتی شماره پلاک موتور را هم پوشانده بود و برای همین من نتوانستم آن را یادداشت کنم.

با شکایت نادر تحقیقات برای دستگیری سارق گوشی تلفن همراه آغاز شد. درحالی که بررسی‌ها ادامه داشت، مرد میانسال دوباره به پلیس مراجعه کرد تا از شکایتش صرفنظر کند. او این بار مدعی شد که گوشی تلفنش را پیدا کرده و شکایتی از کسی ندارد.

از آنجایی که رفتارها و اظهارات نادر مشکوک به‌نظر می‌رسید، کارآگاهان پلیس در ادامه تحقیقات دریافتند که نادر قصد معامله با سارق گوشی‌اش را دارد و برای این کار حاضر است 100 میلیون تومان به سارق بدهد. همین موضوع شک کارآگاهان را برانگیخت و با شناسایی سارق گوشی که متهم سابقه‌داری بود او برای تحقیقات به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ویژه سرقت منتقل شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار