اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
مدیرعامل ستاد دیه خوزستان خبر داد:
حجت‌الاسلام و المسلمین قدرت هاشم‌نیا از برگزاری 44 جشن گلریزان در سراسر استان و تلاش برای آزادی 100 زندانی جرایم غیرعمد در ماه مبارک رمضان خبر داد.
مدیرعامل ستاد دیه خوزستان با اشاره به برنامه‌ریزی جهت برگزاری 44 جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان در خوزستان اظهار کرد: از این تعداد جشن گلریزان 15 گلریزان در اهواز و 29 گلریزان در دیگر شهرستان‌های خوزستان برگزار می‌شود. 

مدیرعامل ستاد دیه خوزستان با بیان اینکه تلاش می‌شود در ماه مبارک رمضان امسال 100 زندانی جرایم غیرعمد با کمک خیرین آزاد شوند تصریح کرد: در حال حاضر 309 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های خوزستان وجود دارد و تنها کمتر از 3 یا 4 نفر از این تعداد زن هستند. 

هاشم‌نیا با بیان اینکه سال گذشته 320 زندانی جرایم غیرعمد در خوزستان وجود داشت که 300 نفر از این تعداد در طول سال به کمک خیرین آزاد شدند، گفت: حدود 80 تا 90 زندانی جرایم غیرعمد در ماه رمضان سال گذشته به کمک خیرین آزاد شدند. 

وی بیان کرد: 10 درصد زندانیان غیرعمد برای مبلغ زیر 10 میلیون تومان، بیش از 50 درصد این زندانیان برای مبلغ 10 تا 50 میلیون تومان، حدود 20 درصد برای مبلغ 50 تا 150 میلیون تومان و 20 درصد نیز برای مبلغ بیش از 150 میلیون تومان در زندان هستند. 

مدیرعامل ستاد دیه خوزستان عنوان کرد: طبق برآورد انجام شده مجموع مبلغ مورد نیاز برای آزادسازی 309 زندانی جرایم غیرعمد 50 میلیارد تومان است. 
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار