اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
رییس مجمع نمایندگان خوزستان:
قاسم ساعدی گفت: مجمع نمایندگان خوزستان با هماهنگی مجامع برخی از استان‌ها در نامه‌ای نسبت به ثابت ماندن نرخ خرید تضمینی گندم از کشاورزان اعتراض کردند.
رییس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به این‌که ثابت ماندن نرخ خرید تضمینی گندم اجحاف به کشاورزان است، گفت: قشر کشاورز باید همگام با وضعیت بازار و اقتصاد کشور حرکت داده شود زیرا کشاورزان برای خرید بذورات، گازوئیل، سموم و ... به قیمت روز هزینه می‌کنند و هیچ یارانه‌ای نیز برای آن‌ها در نظر گرفته نمی‌شود. 

وی افزود: با توجه به این‌که قیمت‌ها امسال نسبت به سال گذشته تفاوت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند و نرخ تورم و نرخ سایر محصولات و خدمات نیز افزایش پیدا کرده است، نمایندگان نسبت به ثابت ماندن نرخ خرید تضمینی گندم معترض هستند.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: قشر کشاورز باید همگام با وضعیت بازار و اقتصاد کشور حرکت داده شود زیرا کشاورزان برای خرید بذورات، گازوئیل، سموم و ... به قیمت روز هزینه می‌کنند و هیچ یارانه‌ای نیز برای آن‌ها در نظر گرفته نمی‌شود.

ساعدی با اشاره به این‌که ثابت ماندن نرخ خرید تضمینی گندم اجحاف به کشاورزان است، عنوان کرد: باید قیمت خرید تضمینی گندم با توجه به شرایط مطرح‌شده افزایش پیدا کند تا کشاورزان امکان ادامه فعالیت و تولید داشته باشند و مشکلات آن‌ها در این زمینه حل شود.

وی ادامه داد: بیش از 150 نماینده مجلس نامه‌ای را امضا کرده‌اند و در آن نامه از دولت درخواست کرده‌اند تا به این وضعیت رسیدگی و در بحث نرخ خرید تضمینی گندم تجدیدنظر شود تا کشاورزان با ضرر و زیان کمتری مواجه شوند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار