شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲

فرماندار آغاجاری گفت: اعضای شورا باید با اتحاد و همدلی و تعامل مطلوب با شهردار در راستای تعالی بخش‌های مختلف این منطقه گام بردارند و از تفرقه و تک‌روی خودداری کنند.

رضا رضایی فاضل امروز اظهار کرد: با برگزاری مراسم تحلیف، اعضای شورای شهر آغاجاری به اتفاق آرا، عبدالحسن زیدونی را به عنوان رئیس و عبدالرسول شادمان به عنوان نائب رئیس انتخاب کردند.

* انتخاب عبدالحسن زیدونی به عنوان رئیس شورا

وی افزود: در ضمن مهدی طلاوری نیز به‌عنوان خزانه‌دار، باقر چهارده چریک و عبدالخدر ناصری‌پور نیز به عنوان منشی سال اول دوره چهارم شورا انتخاب شدند.

فرماندار آغاجاری تصریح کرد: پس از انجام انتخابات هیئت رئیسه هر کدام از اعضا مطالبی در خصوص ارائه برنامه‌ها در راستای پیشرفت و سرعت بخشیدن به انجام امور شهر ارائه دادند و در این زمینه برنامه‌های خوبی بیان شد.

وی خطاب به شورا خاطرنشان کرد: اعضای شورا باید با اتحاد و همدلی و تعامل مطلوب با شهردار در راستای تعالی بخش‌های مختلف این منطقه گام بردارند و از تفرقه و تک‌روی خودداری کنند.

رضایی فاضل اضافه کرد: اعضای شورا منتخب مردم هستند و باید فقط مصالح و منافع مردم را مدنظر نظر قرار دهند در غیر این‌صورت به پیشرفت شهر نمی‌توان هیچ امیدی داشت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار