اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۸۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰
6 ساعت هدر رفتن آب

شوشان : تبلیغات و هزینه هایی که روزانه صرف موضوعی به نام صرفه جویی در مصرف آب و برق و.. می شود چه در صدا و سیما و چه در رسانه ها اعم از مطبوعات و خبرگزاری ها ، هزینه هایی قابل توجه است و در همین خصوص کلیپ ها ، انیمیشن ها و پیام های متعددی در این رابطه ساخته و منتشر می شود.

قطعا ایجاد فرهنگ صرفه جویی با توجه به مشکلات فراوان در تامین نیازهای مردم به خصوص در زمینه انواع انرژی ها می تواند نسل کنونی و آینده کشور را از مصیبتی به نام نبود یا کمبود آب ، برق ، گاز و ... در امان نگه دارد.

با این وجود در برخی موارد برخی مسئولین و ارگان ها با سهل انگاری ، خود به مصرف زیاد و هدر رفتن آب و برق و گاز و ... دامن می زنند.

ماجرای پیشآمده برای یکی از شهروندان خوزستانی را در زیر بخوانید تا ببینید برخی مسئولین فقط در شعار دم از فرهنگ سازی مصرف می زنند اما در عمل بدان چندان پایبند نیستند.

....دوشنبه هفته جاری یعنی 18 شهریور ، ساعت 12 ظهر بود که به دلیل به سرقت رفتن کنتور ! آب به کوچه و خیابان سرازیر می شود.

به همین منظور سریعا موضوع فوق را با 122 در میان گذاشتم و از این مرکز قول رسیدگی در اسرع وقت را گرفتم. اما بعد از گذشت 2 ساعت ، خبری از نیروهای عملیاتی شرکت آب و فاضلاب اهواز نشد. تماسی دیگر با 122 گرفتم که این مرکز اعلام کرد کد پیگیری شما چیست؟! می گوییم که کد پیگیری از سوی شما به ما ارائه نشده.. می گوید تا کد پیگیری به شما داده نشود هیچ کسی پیگیر نمی شود ! خلاصه کد پیگیری با رقم 13184 را از مرکز 122 دریافت کردم و خواهش کردم برای رفع مشکل فوق سریع وارد عمل شوند.

ساعت به 4 رسید.. و دوباره تماس گرفتم و کد پیگیری را هم اعلام کردم. بعد از دو بار تماس گرفتن می گوید مسئول رسیدگی به مشکل شما ما نیستیم ... باید با مسئول اتفاقات منطقه یک تماس بگیرید! و شماره تماسی به من می دهد.. با این شماره هم تماس گرفتم اما خبری نشد که نشد.. دوباره با شماره تلفن 122 تماس گرفتم و این بار قول صدر در صد دادند تا قبل از ساعت 5 نیروهای عملیاتی آنها برای رفع موضوع فوق وارد عمل شوند.

ساعت به 6 هم رسید و خبری از پیک خوش خبر نشد که نشد... در کمال ناامیدی ، خود دست به کار می شدم و تا آنجا که شده جلو هدر رفتن آب را گرفتم .... اما کوچه و خیابان را آب گرفته بود..

این یک مورد از هزاران موردی است که در شهرهای مختلف خوزستان اتفاق می افتد و کسی هم پاسخگو نیست. چندین ساعت آب به کوچه و خیابان سرازیر می شود آن وقت دم از کنترل مصرف می زنیم ..


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
comment
0
1
comment توی محله ما هم زیاد اتفاق می افته اما کسی نیست رسیدگی کنه
comment
ساکن آن محل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
comment
0
2
comment خیابان 6 راست فاز 2 کوی ملت ( کوروش) آب فاضلاب آن را کامل گرفته وامکان تردد از آن خیابان میسر نمی باشد موضوع چندین بار به اداره فاضلاب آن منطقه گزارش شده است واز محل بازدید و به شکل موقت ویک روزه مشکل رارفع می کنند ودوباره روز دوم دوباره اب فاضلاب خیابان را می گیرد از مسئولین فاضلاب خواهش می کنیم جهت جلوگیری از ابتلای ساکنین ان محل به بیماری به خصوص کودکان به این موضوع رسیدگی کنی.
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
comment
comment منتظر باش تا رسیدگی بشه !
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
comment
comment باش تا صبح دولتت بدمد
comment
نیایش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
comment
0
0
comment شبکه توزیع آب اهواز به شدت فرسوده است و در مناطق قدیمی اهواز زمانی که افت فشار آب وجود دارد به دلیل مسلط بودن لوله های فاضلاب به لوله های آب ، فاضلاب وارد لوله های آب شرب می شود و برای همین آب بسیاری از مناطق اهواز بوی فاضلاب می دهد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار