اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
نماینده مردم خرمشهر در مجلس:
عبدالله سامری گفت: انتقال آب به دیگر استان‌های کشور یک شبه حاصل می‌شود اما زمانی که این موضوع به خرمشهر می‌رسد، کمبود اعتبار آشکار و عنوان می‌شود.
عبدالله سامری اظهار کرد: در سی و ششمین سالگرد آزادسازی خرمشهر هستیم اما کماکان مردم این شهر خاک را با مواد میکروبی و باروت جنگ استنشاق می‌کنند و تعطیلی مدام مدارس و ادارات در این شهر باعث کاهش رتبه علمی شده و از طرفی هوای غبارآلود علاوه بر لغو پروازها، بیماری‌های جدیدی را میهمان دائمی این شهر کرده است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی جلسات دورهمی و تعارفات نقلی برای حل مشکلاتی چون بیکاری و گردو‌خاک راهگشا نیست.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفت: خرمشهر داشته‌های خود را در معرض دیگران قرار داد، اما اکنون از مشکلاتی چون آب شور، بیکاری، گرد‌و‌غبار، بیماری و... رنج می‌برد و این مشکلات را با چشمانی حسرت‌آمیز و قلبی اندوهناک از بی‌تدبیری مسؤولان تماشا می‌کند.

سفرهای تفریحی و وعده‌های واهی، تنها اقدام دولت برای حل مشکلات خرمشهر

سامری اظهار کرد: آب بی‌کیفیت و شور و همچنین تعرفه‌های نجومی برق، گاز و آب از دیگر مشکلات خرمشهری‌ها است، البته مشکل اول استان خوزستان بحث بیکاری است، این مشکل در حالی است که مردم این استان بر نفت و دیگر منابع خدادادی قدم برمی‌دارند.

وی عنوان کرد: تنها اقدام دولتمردان برای خرمشهر سفرهای تفریحی و وعده‌های واهی بوده است، آیا رئیس جمهور می‌داند که مردم خوزستان برای نفس کشیدن هوایی مناسب ندارند و بر اثر گرد‌و‌غبار گاهی اوقات منازل مسکونی آنها به گورهای دسته جمعی تبدیل می‌شود.

دل مردم خرمشهر از بی توجهی در فرصت‌های شغلی می‌سوزد

سامری افزود: فرزندان خرمشهر، هویزه، سوسنگرد، اهواز، آبادان، بندرامام، شادگان و... با مردم دیگر استان‌ها چه تفاوتی دارند که به آنها بی‌تفاوتی می‌شود، بی توجهی به خوزستانی ها در فرصت‌های شغلی و زیست محیطی دل مردم استان را می‌سوزاند.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی جلسات دورهمی و تعارفات نقلی برای حل مشکلاتی چون بیکاری و گردو‌خاک راهگشا نیست، برای رفع این مشکلات به اراده‌ای به بزرگی انتقال آب کارون به استان‌های کشور و ایجاد دفاتر نفت خوزستان در تهران نیاز دارید.

وی عنوان کرد: خیابان‌های مزین به نام شهدای خرمشهر در دریاچه‌های فاضلاب محصور است، چه زمانی قرار است که این مشکلات حل شود؟
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار