شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷

شوشان - زمان بابادی شوراب :

امروز مشاهده می شود بعضی مسئولین مملکت برای عقب نماندن از تصاحب پست ها و‌ مسئولیت ها، اقدام به اعزام فرزندان دلبند خود به خارج از کشور می کنند.

این آقازاده ها همین که به فرنگ‌ رسیدند، از طرف سرویس های جاسوسی کشور میزبان با انداختن تورهای مناسب، به سرعت جذب شده و بعنوان یک‌ مهره، به آنها آموزش های لازم داده می شود.

همچنین با ایجاد یک شناسنامه مبارزاتی برای آنها و ‌در صورت لزوم کلیپ هایی از آنها و‌ تبلیغ در رسانه ها بعنوان قهرمانان آینده کشور معرفی می شوند.

در کنار این موارد، گاه کلیپ های فساد اخلاقی بعنوان ضمانت اجرایی در انجام ماموریت خود از آنها گرفته می شود.

این ترفندها در گذشته وجود داشته و ‌برخی افراد در خارج از کشور، پس از گرفتن حکم‌ از دستگاه های جاسوسی بعنوان قهرمان وارد کشور شده و ‌بعضا پست هایی در رده های بالای کشور اشغال نموده و‌ ماموریت خود را به نحو احسن انجام‌ داده اند.

شاید اوضاع فعلی مملکت، حاصل تلاش های بعضی از این گونه افراد دو تابعیتی برای خدمت به دستگاه کشور بیگانه بوده باشد و ‌احتمالا هر زمان که قرار است برای آنان مشکلی ایجاد شود با توجه به ارتباط بین دستگاهی، نیروهای نفوذی مطلع شده و ‌قبل از هر اقدامی کشور را ترک کرده و در کشور مقصد با ثروت دلارهایی که قبلا از طریق پولشویی در بانک های  کشور هدف ذخیره کرده اند تا آخر عمر خود به خوشی زندگی خواهند کرد، بدون اینکه دغدغه ایی برای دستگیر شدن داشته باشند.

بدلیل اینکه اینگونه افراد کمترین دلسوزی، وابستگی و تعلق خاطر را به مملکت، میهن سربلند، هموطنان عزیز و ‌نظام جمهوری اسلامی دارند و تنها در جهت رسیدن به امیال شخصی و‌ اطاعت از دستورات دستگاه مافوق خود در خارج از کشور، اقدام می کنند؛ لازم است سیستم های امنیتی کشور در این زمینه حساسیت بیشتری نشان داده و‌ در برگشت این آقازاده ها از خارج‌ و‌ نحوه ارتقاء یک شبه آنها بدون در نظر گرفتن جایگاه والدین آنها، دقت بیشتری نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار