اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۱
سید رسول موسوی 

هرآنچه که داریم مدیون او هستیم

سالروز رحلت جانسوز امام خمینی (ره) را تسلیت عرض نموده و انتخاب حضرت آیت اله خامنه ای به رهبری را گرامی می دارم و به روح و روان حضرت امام خمینی (ره) درود می فرستم و آرزوی سلامتی و موفقیت برای رهبر عزیز و گرامی انقلاب داریم.

اگر به حقیقت بیاندیشیم و با عدل و انصاف قضاوت کنیم در خواهیم یافت که امام خمینی (ره) همه چیز انقلاب اسلامی بود و هرآنچه که داریم مدیون او هستیم چرا که ملت ایران در پرتو کلام او به روزگار وصل اندیشیدو بر جرثومه های کفر و شرک و نفاق یورش برد.

با کلام مقدس او بود که ملت ایران از فرهنگ اصیل اسلام ناب محمدی الهام گرفت و با وحی و رسالت پیامبر گرامی و تحمل دشواری های بی حد وحصر اولیای خدا آشنائی پیدا کرد.

با کلام او از پوسته های ظاهری اسلام و از ورای زنگارهای دوران حاکمیت کفر و شرک بیرون آمده وبه حقیقت اسلام و شریعت محمدی (ص) رهنمون شدیم.

کلامش تاریخ روش و صادق و بی شائبه انقلاب اسلامی است؛ سخنش فریاد خشم ملت و جلا بخش روح و روان ملت بود؛ جوانان انقلابی از زبان او فریاد خشم سر میدادند. امام خمینی (ره) از خود ما به ما مهربان تر بود و جوانان سعادت خود را در پیروی از او میدانستند.

ما تاریخ را با او دگرگون کردیم و کفر مداران را در زباله دان تاریخ انداختیم؛ با کلام او انقلاب را آغاز کردیم و در پرتو کلام او به راهمان ادامه دادیم و اکنون با کلام او و کلام جانشین بر حقش همچنان به پیش می رویم تا پرچم توحید و اسلام محمدی (ص) و علوی را بر قلل رفیع انسانیت به اهتزاز درآوریم.

با کلام او رعشه بر اندام مستکبران و جهانخواران انداختیم؛ با کلام او به آرامش و اطمینان رسیدیم و سکینه یافتیم؛ شادی و اندوهمان با کلام او رقم می خورد و روزهای ما با رهنمودهای او شکل می گرفت؛ ایمان و باورمان را در تصدیق کلام او، با خون فرزندانمان به اثبات رساندیم و او نیز روز به روز بر باورمان افزود که «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند»؛ تاریخ واقعی و حقیقی اسلام علوی و حسینی مدیون کلام اوست؛ اوست که ما را با سرچشمه زلال اسلام ناب محمدی(ص) آشنا ساخت و ما را با حقیقت توحید آشنا کرد.

همه چیز مدیون امام خمینی (ره) است همچنانکه او نیز مدیون اسلاف صالحی است که حقیقت اسلام محمدی (ص) را با تمام سختی ها و دشواری ها پاس داشتند و با ایثار هستی خویش، جهان بشری و نسل های بعدی را با معرفت اسلام ناب محمدی و علوی و حسینی آشنا ساختند. 

در پیام امام خمینی (ره)  به مناسبت سالروز کشتار زائران خانه خدا به دست حاکم سعودی و قبول قطعنامه 598 می خوانیم:
«امروز خمینی آغوش و سینه خویش را برای تیرهای بلا و حوادث سخت و برابر همه توپها و موشک های دشمنان باز کرده و همچون همه عاشقان شهادت برای درک شهادت روز شماری می کند.

جنگ ما، جنگ عقیده است و جغرافیا و مرزی نمی شناسد. ما باید در جنگ اعتقادمان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه بیندازیم.»

ملت انقلابی ایران، امروز پاسدار این حقیقت است و باید حقیقت وحدت، برادری و مهربانی و هوشیاری خودمان را در پرتو کلام اماممان، خمینی بزرگ(ره) جاری سازیم و قلب هایمان را در نوای عاشقانه او احیاء و زنده بنمائیم.

بار دیگر به روح و روان آن بزرگمرد تاریخ و همه شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم درود می فرستیم و خاطره عزت و آبرومندی آنان را گرامی میداریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار