اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱
جناب آقای منصور کتانباف خواستند که کماکان چون سربازی فداکار در سنگر خدمت باقی بماند و ترک پست ننماید و نیز در این وضعیت پریشان، سکان کشتی طوفان زده ی شهرداری اهواز را رها ننماید.
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت

پشت پرده ی اخلال در امور شورای پنجم شهر اهواز و مجموعه ی خدوم شهرداری وابسته به آن، معمولا، توسط افرادی صورت می گیرد که بیشتر به فکر امیال و اغراض جناحی، قومی، محفلی و رانتی خود می باشند و اصلا، توجه ای به این واقعیات دهشتناک ندارند که این گاو نه من شیر(شهرداری) دیگر پستانی برای دوشیدن ندارد.

بقول آقای مهندس علی بویری معاونت برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری اهواز که طی یک رهنمود تخصصی اعلام نمود: متاسفانه وضعیت درآمدها و هزینه های شهرداری اهواز به هیچ وجه تناسبی با هم ندارند و روز به روز اوضاع اقتصادی وفق مراد مدیریت شهری نمی چرخد باید همه ی عوامل ثبات مدیریتی در خدمت کارآمدی و حل معضلات باشند و در اینزمینه تن به خرد جمعی داده شود.

این مقام مسوول در فرمانداری اهواز هرگونه بحران جعلی در شهرداری را به صلاح جذب درآمد و سرمایه گذاری در مرکز استان برآورد نکرده و خواهان آرامش و ثبات در این مدیریت گردید.

در چند روز اخیر، که بحث استعفای منصور کتانباف بر سر زبان ها بود بعضی از لابی های منافع طلب در فضای مجازی جولان داده  که خوشبختانه پاسخ مناسبی از سوی افکار عمومی دریافت نمودند.

البته اغلب کاربران شبکه های اجتماعی شهر اهواز خواستار خاتمه ی دخالت های منافع جویانه از شهرداری شدند و از جناب آقای منصور کتانباف خواستند که کماکان چون سربازی فداکار در سنگر خدمت باقی بماند و ترک پست ننماید و نیز در این وضعیت پریشان، سکان کشتی طوفان زده ی شهرداری اهواز را رها ننماید.

صاحب این نوشتار، بر اساس اعتقاد قلبی نسبت به دفاع از خوبی ها، نه تنها از نخبگان و ذیصلاحان شهر اهواز بلکه از تمام کسانی که در استان خوزستان نفوذ کلام و اقدام موثر عملی دارند مشفقانه خواهان است که مراتب جدیت این امر را مدنظر داشته و کمک کنند تا روال گذشته و نکبت بار قوم پرستی، سیاست زدگی و سایه ی عفریت نحس رانت خواری را با حمایت خودشان از خوبیها، از سر شهر اهواز بزدایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار