اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان ؛
آبادان - شوشان ؛ سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان با صدور بیانیه ای ضمن دعوت مردم در راهپیمایی روز قدس بر این موضوع که جمهوری اسلامی ایران هرگز دفاع از حق و عدالت را به خاطر میل قدرت های استکباری کنار نمی‌گذارد، تأکید کرد.
شوشان آبادان ؛ علی رضایی شکیب طی بیانیه ایی بر حضور مردم و ورزشکاران در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد.
 
متن بیانیه به شرح زیر است: 
«پیام روشن روز جهانی قدس، بعنوان یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی، این است که جمهوری اسلامی ایران هرگز دفاع از حق و عدالت را به خاطر میل قدرتهای استکباری کنار نمی‌گذارد و همچنان پیشتاز این حرکت مبارک باقی خواهد ماند.

در حالی که رژیم منحوس صهیونیستی  سالها است به اشغال نکبت‌بار خود در قدس شریف ادامه می‌دهد. 

این روزها در سایه غفلت مسلمانان، جنایات مردم روزه‌دار و بی‌دفاع فلسطین و غزه سال‌هاست که در محاصره صهیونیست‌ها هستند و امروز هم با زبان روزه و در حالی که در محاصره هستند، در مقابل این رژیم غاصب و سفاک از خود دفاع می‌کنند و در برابر آن تسلیم نشده و همچنان به راه خود ادامه می‌دهند جهانخواران از کشتار مردم مظلوم فلسطین فراتر رفته و آتش فتنه صهیونیستی، سایر کشورهای اسلامی را نیز فرا گرفته است. حضور حماسی مردم به ویژه ورزشکاران در مراسم روز قدس به سردمداران‌ استکبار و رژیم‌ اشغالگر قدس‌ نشان‌ خواهد داد مسأله‌ فلسطین‌ در صدر مسائل‌ دنیای‌ اسلام‌ قرار دارد و تمامی‌ مسلمانان جهان‌ در سرنوشت‌ آن‌ دخیل‌ هستند و آنان باید دست به دست هم دهند و در مقابل دژخیمان و دشمنان بایستند.

ورزشکاران و اساتید و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان نیز در میان صفوف مردم غیور و دلاور ایران اسلامی، آماده شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس، این یادگار گرانقدر امام عظیم‌الشأن و دعوت‌کننده همگان بر این فریضه سیاسی الهی می‌باشند.

وعده همه ما هجدهم خرداد ماه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر کشور.  

علی رضایی شکیب
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان


انتهای پیام/.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار