اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷
شوشان: جامعه علمی ایران و نهاد روحانیت شیعه یکی از نگین‌های پرافتخار منش علمی و نماد دقت نظر توأم با عمق و غنای اندیشه خود را از دست داد. دکتر احمدی با کوله‌باری از تلمذ ژرف‌اندیشانه در مکتب فقهی پویای امام خمینی و بهره‌مندی هوشمندانه از تأملات فلسفی و قرآنی علامه طباطبائی، هنگامی که به جامعه دانشگاهی پیوست آنچنان غنای وجودی داشت که کمتر صاحبنظری را می‌شناسیم که در مواجهه با دکتر احمدی به عظمت علمی و روحی و انصاف منطقی ایشان معترف نبوده باشد. 

انتخاب شایسته ایشان در جمع اعضای ستاد انقلاب فرهنگی از سوی حضرت امام خمینی، برای دانشجویان و دانشگاهیان درگیر چالشهای سخت آن روزها، فرصتی بوجود آورد تا مأمنی امین و ذهنی نقاد و در عین حال گوشی شنوا بیابند و همین ویژگیها بود که ایشان را به یکی از مؤثرترین مدیران و مؤسسین نهادهای دانشگاهی بعد از انقلاب تبدیل کرد. دانشگاه تربیت مدرس و سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی از بارزترین عرصه‌های حضور پر خیر و برکت این مرد الهی است. 

اعضاء انجمن اسلامی مدرسین دانشگاهها که غالباً خود را فرزندان معنوی آن بزرگوار می‌دانند این ضایعه عظیم را به همه دانشگاهیان، حوزویان و بویژه فرزندان فاضل و خانواده شریف آن بزرگ مرد تسلیت عرض نموده و برای ایشان علو درجات و برای خود توفیق تداوم راه و سیره روشن بینانه و سخت کوشانه ایشان را مسألت می‌نمائیم. 

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاهها
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار