شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
در طرح همای رحمت ماه رمضان انجام شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره برگزاری طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان، از توزیع یک میلیارد و 357 میلیون تومان کمک‌های غیرنقدی بین نیازمندان خوزستان در طرح همای رحمت سال جاری خبر داد.
علی خدادادی در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان در خصوص برگزاری در طرح همای رحمت امسال اظهار کرد: هر ساله طرح ملی همای رحمت با هدف کمک به نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان در شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان آغاز به کار می‌کند. 

وی با اشاره به جامعه هدف این طرح،گفت: ایتام، بیماران صعب‌العلاج، زنان سرپرست خانوار محروم، خانواده‌های بد سرپرست و بی‌سرپرست، خانواده‌های کم‌برخوردار و معلولان نیازمند جامعه هدف جمعیت هلال احمر در این طرح هستند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اجرای طرح سفره‌های آسمانی در قالب طرح همای رحمت عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان سال جاری در این طرح 501 سفره به ارزش 501 تومان پهن شد و بیش از 25 هزار نفر از این طرح بهره‌مند شدند.

خدادادی در ادامه با اشاره به توزیع سبد غذایی در این طرح تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان امسال 8 هزار و 564 سبد غذایی به ارزش بیش از 856 میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: مجموع کمک‌های غیرنقدی توزیه شده بین نیازمندان در سطح استان خوزستان در طرح همای رحمت سال جاری یک میلیارد و 357 میلیون تومان بوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار