شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵

شوشان : مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان: کارگروه گردشگری خوزستان پس از ۴۰ ماه فعالیت خود را آغاز می‌کند

کارگروه گردشگری خوزستان پس از 40 ماه تعطیلی قرار است دوباره فعالیت خود را آغاز کند. این خبر را مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان درحالی اعلام می کند که به اعتقاد او خوزستان توامندی های بسیاری برای جذب گردشگر دارد.

افشین حیدری اظهار کرد: کارگروه گردشگری خوزستان 40 ماه است که فعالیتی ندارد و بار دیگر این کارگروه را فعال می‌کنیم تا مشکلات در این حوزه بررسی و برطرف شوند.

وی با اشاره به اینکه خوزستان توانمندی زیادی برای گردشگری دارد، تاکید کرد: استان خوزستان توانمندی زیادی برای توسعه گردشگری و استفاده از این صنعت درآمدزا دارد و به این دلیل می‌کوشیم تا بار دیگر رونق به گردشگری خوزستان باز گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان خاطر نشان کرد: استان خوزستان با داشتن جاذبه‌های گردشگری در بخش‌های گردشگری طبیعی، تاریخی، مذهبی، صنعتی وغیره از جمله استان‌هایی است که توانمندی تبدیل شدن به قطب گردشگری را دارد.

وی با اشاره به اینکه باید درآمدزایی در بخش گردشگری افزایش یابد، گفت: باید تلاش کنیم تا درآمدزایی برای سرمایه‌گذاران و فعالان در این عرصه روز به روز بیشتر شود تا سرمایه‌گذاری در این بخش افزایش چشم‌گیری یابد و رونق به این صنعت در خوزستان باز گردد.

حیدری با اشاره به اینکه باید کوشید تا در این بخش با برنامه عمل کرد، خاطر نشان کرد: باید کوشید تا در بخش گردشگری با برنامه‌ریزی جامعی گام برداریم و در این زمینه از همه توان خود برای جذب سرمایه‌گذار بهره می‌بریم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با تاکید بر اینکه برای جذب سرمایه‌گذار باید از روش‌های نوین استفاده کرد، گفت: در تلاش هستیم تا پایان امسال همایش ملی سرمایه‌گذاری در بخش میراث فرهنگی را در خوزستان برگزار کنیم تا جهشی در بخش گردشگری خوزستان شاهد باشیم.

وی عنوان کرد: معرفی داشته‌های تاریخی و گردشگری برای سایر استان‌ها، خوزستان را از نعمت حضور گردشگران بسیار زیاد برخوردار می‌کند و باید از جمعیت 75 میلیون‌نفری کشور برای حضور در خوزستان استفاده کرد.

حیدری افزود: وجود راهیان نور در استان خوزستان نعمتی است که باید در راستای معرفی داشته‌های گردشگری استان از آن‌ها استفاده کرد که در این باره در حال تدوین تفاهم‌نامه‌ای با این بخش هستیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار