اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱
کارلوس کی‌روش در نشست خبری قبل از دیدار مقابل اسپانیا در جام جهانی، گفت: به اصحاب رسانه خوشامد می‌گویم. احساسات عمیق خودمان را برای تیم ملی ابراز می‌کنم. حضور در اینجا برایمان یک افتخار است. اسپانیا یکی از کاندیدهای جدی قهرمانی است.
به گزارش فارس سرمربی تیم ملی گفت: جو تیم بسیار خوب است و مسعود می تواند این مساله را تایید کند و بازیکنان هیجان زده هستند که مقابل یک تیم خوب بازی کنند. ما در اینجا برنده ایم زیرا یک فرصت منحصر به فرد برای تیم ملی است که بیشتر بیاموزند و رشد کنند. در جام جهانی هیچ چیز برای ما ساده نیست و ما آمده ایم که بهتر شویم. همین که با اسپانیا بازی می کنیم برای ما برد تلقی می شود.

کی روش در مورد اینکه به بازیکنان‌تان گفته اید که ممکن است دنیا را متعجب کنند یک یا سه امتیاز از این بازی بگیرند، گفت: فردا ما تلاش می کنیم بازی خوبی انجام بدهیم و با توجه به اینکه می دانیم باید حداکثر تلاش خود را انجام بدهیم و باید به فوتبال احترام بگذاریم و این اصول ارزشمند است.

وی افزود: هرچیز برای فوتبال خوب است، برای زندگی هم خوب است. اسپانیا تیم خوبی است که بازیکنان این تیم سرعت بازی را می توانند کنترل کنند و سبک خودشان را دارند اما نگرش ما به این بازی این است که از هر فرصتی استفاده می کنیم و هر وقت که توانستیم توپ را در اختیار می گیریم. هر امکانی وجود دارد. ما یکسری مهارت های مشخصی داریم و بازیکنان خوبی هم داریم اگرچه مثل بازیکنان اسپانیا ممکن است نباشند اما این فرصت وجودد دارد. ما می دانیم چطور باید فداکاری کنیم و چطور بازی کنیم و هرچه بازیکنان ما بیشتر فداکاری کنند بیشتر مبارزه می کنیم و خوشحالیم که اینجا حضور داریم و باید با احترام بازی کنیم. برای برد هم تلاش می کنیم. بعد از 90 دقیقه باید دید چه اتفاقی رخ می دهد. آنچه در بازی قبل رخ داد مهم نیست اکنون مقابل اسپانیا بازی داریم که یک شهرت دیگری دارد.

سرمربی تیم ملی در مورد تقابلش با هیرو و برکناری لوپتگی گفت: آنهایی که برای مدت طولانی فوتبال بازی کرده‌اند، می دانند که فوتبال پر از تعجب و سورپرایز است و شرایط خاصی در آن وجود دارد. باید توجه داشته باشیم که این موضوع هم برای ما کنایه آمیز است و من فکر کردم اگر هیرو بازیکن بود چه می شد؟

وی ادامه داد: خنده دار است که هیرو که بازیکن من بوده اکنون مربی رقیب من شده است. او را خوب می شناسم او تصمیم های خوبی می گیرد. او تلاش می کند اسپانیا را متحد کند و نشان داد که به عنوان یک مربی چقدر اررزشمند است. در بازی با پرتغال نشان داد که اسپانیا چقدر متحد است و انگار اتفاقی رخ نداده است.


وی در مورد تقابل با بازیکنان اسپانیا، گفت:هر 23 نام اسپانیا من را نگران می کند. همانطور که گفتم کوسه های قوی در مراحل آخر جام جهانی باشد زیرا باید در آنجا باشند و آنها تیم هایی هستند که مهارت های لازم را برای رسیدن به مراحل آخر را دارند ولی آنچه مهم است که بازیکنان ما باید مثبت بیاندیشند و متمرکز بازی کنند. من می توانم در مورد بازیکنان اسپانیا صحبت کنم اما مهم نیست که بازی مقابل کدام بازیکن اسپانیا سخت است. اول بازیکنانی که در اسپانیا هستند را ما نداریم اما به عنوان یک تیم می توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد تقابل با اسپانیا و اینکه گفته تیم ملی سوپرمن ندارد و روزبه چشمی هم مصدوم شده، گفت: یکی از اخباری که هست مصدومیت چشمی است که نمی تواند بازی کند. در مورد بازی با اسپانیا باید بگویم که بازی راحتی نیست. راجع اسپانیا لازم نیست توضیح بدهم و فقط باید در مورد کار خودم صحبت کنم. ما آمده ایم که بازی کنیم. چند اصل را باید رعایت کنیم؛ اول اینکه ما پیشینه آمادگی تقابل با اسپانیا را نداریم و این وظیفه شماست که به بازیکنان ایران پاداش بدهید زیرا آنها نمی توانستند با تیم های دیگر بازی کنند. به خاطرتحریم ها چرا باید چنین چیزی باشد؟ آنها آدم های عادی هستند و خواهر و برادر دارند. ما چه موفق بشویم و چه نشویم بازیکنان و هواداران ما از برد و باخت شادو ناراحت می شوند. همواره نگرانی من به عنوان مربی این بوده که در تیم ما هیچکس نباید انگشت اشاره اش را به دیگری نشان بدهد و مشتی به دیگری بزند. به بازیکنانم می گویم باید وقتی به رختکن می روید سربلند باشید و این اصلی است که بازیکنانم همواره باید در ذهن داشته باشند و به پیراهن تیم ملی افتخار داشته باشد و فردا هم فرقی نمی کند و به همین شکل بازی می کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار