اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
مجید فراهانی روز یکشنبه در هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پخش بازی ایران- اسپانیا در ورزشگاه آزادی گفت: تذکرم خطاب به نیروی انتظامی شهر تهران در خصوص ضرورت برخورد مناسب با خانواده ها در فضای عمومی و طی برگزاری مسابقات ورزشی است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص نحوه رفتار ماموران پلیس با خانواده ها در بیرون از ورزشگاه آزادی در شب بازی ایران و اسپانیا تذکر داد.

به گزارش ایرنا، مجید فراهانی روز یکشنبه در هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پخش بازی ایران- اسپانیا در ورزشگاه آزادی گفت: تذکرم خطاب به نیروی انتظامی شهر تهران در خصوص ضرورت برخورد مناسب با خانواده ها در فضای عمومی و طی برگزاری مسابقات ورزشی است. 

وی افزود: در شرایطی که ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند تا در جامعه ناامیدی پمپاژ کنند و با توجه به شرایط اقتصادی موجود، زمینه ناآرامی و تشنج توده ای را در جامعه ایجاد و از سوی دیگر نخبگان ناامید از تحول، تشویق به مهاجرت می کنند بسیار مهم است که مقامات مسئول با ایجاد امید و نشاط در جامعه، تحول های شادی آفرین در جامعه را تشویق کنند.

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: جام جهانی فوتبال مهمترین واقعه ورزشی و بسیار پر مخاطب است؛ کشورهای شرکت کننده در این جام برای انسجام و یکپارچگی کشورشان از این رویداد بهره می گیرند تا از خوشحالی، شادی و هیجان ناشی از برد و باخت به عنوان زمینه ای برای گسترش نشاط و شادی در جامعه استفاده کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه در دیدار گذشته تیم ملی فوتبال مقابل اسپانیا، شاهد برخوردهای ناصحیح و خشن با خانواده ها در محوطه بیرونی ورزشگاه آزادی بودیم به نحوی که برخوردهای فیزیکی انتظامی، فضای بسیار بدی قبل از بازی ایجاد کرده بود و خوشبختانه با دخالت ریاست جمهوری و ورود خانواده ها به ورزشگاه این موضوع خاتمه یافت. 

این عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهارامیدواری کرد که با تجدید نظر و تغییر رویه گذشته از این پس شاهد حضور شادی آفرین خانواده ها بخصوص در فضاهای ورزشی بویژه ورزشگاه آزادی و شیرودی باشیم.

چهارشنبه شب، 30 تیرماه، بازی فوتبال ایران و اسپانیا در جام جهانی که با بازی خوب ملی پوشان کشورمان مقابل این تیم همراه بود با نتیجه یک به صفر به نفع اسپانیا تمام شد؛ این بازی در ورزشگاه آزادی پخش شد و بانوان برای نخستین بار با هماهنگی های انجام شده درکنار اعضای خانواده به این ورزشگاه رفتند و بازی را آنجا تماشا کردند.

درحالی که از روز قبل این بازی حضور بانوان در ورزشگاه اعلام و بلیت فروخته شده بود، چندساعت قبل از گشایش درهای ورزشگاه، اعلام شد که برنامه حضور خانواده در این مکان لغو شده که موجی از نگرانی ها را ایجاد کرد. 

منابع مختلف خبر دادند که با پیگیری رئیس جمهوری، درهای ورزشگاه باز شد و مردم توانستند این بازی را آنجا تماشا کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار