اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: 72 هزار و 730 داوطلب در خوزستان هفتم و هشتم تیر در آزمون سراسری دانشگاه ها رقابت می کنند.
دکتر عبداله پارسا افزود:این تعداد داوطلب در گروه های آموزشی پنجگانه ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی ، هنر و زبان های خارجه شرکت می کنند.

وی گفت: از این تعداد، 11 هزار و 431 نفر در دانشگاه چمران اهواز در چهار نیمروز در آزمون شرکت می کنند که پنج هزار و 480 نفر را زنان و پنج هزار و 951 نفر را مردان تشکیل می دهند.

پارسا بیان کرد: داوطلبان حوزه دانشگاه شهید چمران اهواز در هشت حوزه فرعی شامل دانشکده های کشاورزی، علوم تربیتی، مهندسی، ادبیات، علوم، علوم ریاضی، اقتصاد و الهیات به رقابت می پردازند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: صبح پنجشنبه داوطلبان گروه های ریاضی و فنی شامل سه هزار و 25 نفر و علوم انسانی یک هزار و 212 نفر، و عصر پنجشنبه 936 داوطلب هنر در این آزمون شرکت می کنند.

وی گفت: صبح جمعه چهار هزار نفر علوم تجربی و عصر جمعه 2 هزار و 258 نفر در گروه زبان های خارجه رقابت می کنند.
 
پارسا افزود: داوطلبان خوزستان در مجموع در 28 حوزه رقابت می کنند که آموزش و پرورش و دانشگاه های مختلف خوزستان از آن جمله هستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: آزمون سراسری صبح ها ساعت هشت و بعد ازظهرها ساعت 15 آغاز می شود و درب ورودی دانشگاه ها از ساعت 7:30 و بعدازظهر 14:30 بسته می شود.

وی بیان کرد: داوطلبان از امروز یکشنبه می توانند از طریق سایت سازمان سنجش کارت خود را دریافت کنند و از روز سه شنبه واحد رفع نقص واقع در درب شمالی دانشگاه چمران اهواز از ساعت هشت تا 12 و 14 تا 18 برای رفع نقص کارت هایی که از طریق سایت امکان پذیر نیست فعال است.
پارسا ادامه داد: همراه داشتن کارت داوطلبی الزامی است و از داوطلبان می خواهیم هیچ وسیله اضافه به جز مداد، پاک کن و مداد تراش همراه نداشته باشند.

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار