اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
معاون صنایع دستی مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان گفت: با عقد قرارداد میان یک شرکت صنایع دستی در خوزستان و یک شرکت صربستانی از این پس محصولات صنایع دستی این استان در کشور صربستان عرضه خواهند شد.
شکرالله قاسمی  در این‎باره اظهار داشت: با توجه به روی آوردن کشور صربستان به صنعت گردشگری و سفر خیل عظیم گردشگران در فصول مختلف سال به این کشور، اقداماتی به منظور معرفی محصولات صنایع دستی استان انجام شده است. 
  
 وی ادامه داد: در همین راستا طی روزهای گذشته میان شرکت صنایع دستی سوسا از خوزستان به مدیریت علی گیم و یک شرکت صربستانی قراردادی به منظور صادرات محصولات صنایع دستی و نیز ایجاد دفتر مشترک در بلگراد منعقد شد و بر مبنای آن قرار است ظرف دو تا سه ماه آینده اولین محموله محصولات جهت عرضه به کشور صربستان صادر شود. 
  
قاسمی  با بیان این ‎که شرکت سوسا هم‎اینک در حال فراهم کردن مقدمات کار برای ارسال محصولات است، افزود: براساس این قرارداد بنا است در آینده‎ای نزدیک و پس از ارزیابی بازار فروش محصولات در صربستان، تولید را نیز به این کشور منتقل کنیم و با اعزام مربی در رشته‎های مختلف صنایع دستی از استان، کار آموزش به صنعتگران صربستانی را نیز در دستور کار قرار دهیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار