اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷

شوشان : معتمدین مردم رامهرمز در جمع اهالی باغ سمیع این شهر به تشریح اقدامات انجام‌ شده مربوط به بخش یک رامهرمز پرداخته و اظهار داشتند: خوشبختانه با ۶ سال تلاش مداوم و کارشناسی کارشناسان خبره و حمایت‌های قانونی از سوی مسئولان وادارات مختلف انحصار ۸۰ ساله مالکین بر بخش یک رامهرمز شکسته و باطل شد.

حاج زاهد قنواتی پور افزود: در طی این ۶ سال جلسات متعددی با وزیر دادگستری، مدیران کل استان، دادستان، فرماندار و سایر مسئولان مربوطه برگزار شد که خدا را شکر پس از ۶ سال ثمر داد.

در این رابطه حاج حمدالله طهماسبی نیز گفت: در سال ۱۳۱۹ اداره ثبت‌اسناد و املاک رامهرمز تأسیس شد.

وی افزود: در آن زمان باید قطعات را نام‌گذاری می‌کردند و در دفتر توزیع، ثبت می‌کردند که هر قطعه مربوط به چه کسی است و آیا عرصه است یا اعیان؟

وی همچنین گفت: متأسفانه در آن زمان بانفوذ خوانین وقت، عرصه تمام باغات را به نام مالکین ثبت کردند در صورتی که 6 دانگ، به نام مردم شماره‌گذاری شده بود.

طهماسبی یادآور شد: برای هر قطعه ملک باید یک اظهارنامه (شناسنامه) صادر می‌شد اما برای ۱۲۴ پلاک، بانفوذ خوانین یک اظهارنامه صادر کردند که عملی خلاف قانون ثبت است و موجب ابطال سند می‌شود.

این معتمد مردم تأکید کرد: مردم از این به بعد هیچ پولی به نمایندگان به‌اصطلاح خوانین ندهند و طبق تأکید دادستانی هیچ‌گونه شکایت در جریان دادرسی از نمایندگان خوانین قرار نخواهد گرفت.

وی در پایان گفت: به‌زودی نحوه دریافت تقاضاهای مردم برای ثبت منازل خود توسط اداره ثبت‌اسناد و املاک به اطلاع عموم رسانده خواهد شد.

لازم به توضیح است که به ثمر رسیدن این تلاش ۶ ساله و ابطال سندیت خوانین، با حمایت‌های بسیار زیاد نماینده سابق رامهرمز (دکتر بهمنی) – محمدجواد فتحی (نماینده تهران) – وزیر دادگستری- فرماندار رامهرمز (احسانی نیا) دادستان رامهرمز (قاسمی نژاد) – رئیس دادگستری استان- مدیرکل ثبت استان (افشین)- اداره ثبت رامهرمز- امام‌جمعه رامهرمز- حاج عطار- حاج زاهد قنواتی پور- حاج حمدالله طهماسبی- عبدالکریم بازرگانی، کارشناسان خبره و سایر افراد دلسوز بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار