اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹
کارگاه آموزشی «معرفی ورلد پرس فوتو» با تدریس علی‌رضا محمدی، عکاس ایسنای خوزستان، در گالری مهر و هنر اهواز برگزار می‌شود.
این کارگاه آموزشی روز سه‌شنبه (12 تیر 97) در گالری مهر و هنر اهواز به نشانی خیابان  نادری، خیابان علم‌الهدی جنوبی (سعدی) طبقه زیرین پاساژ تندیس به صورت رایگان و با حمایت مالی ایسنای خوزستان برگزار می‌شود. 

تاریخچه ورلد پرس فوتو، دسته‌بندی مسابقه عکس، معرفی عکاسان ایرانی که تاکنون در این مسابقه حایز رتبه شده‌اند، معرفی عکاسان ایرانی که تاکنون داور این مسابقه بوده‌اند از جمله مباحثی است که در این کارگاه آموزشی مطرح می‌شود. همچنین منتخبی از آثار سال‌های 2015، 2016 و 2017 نمایش داده خواهد شد. 

وُرلد پِرِس فتو (World Press Photo) یک بنیاد مستقل و غیرانتفاعی مستقر در آمستردام است که در سال ۱۹۵۵ بنیان نهاده شده و به خاطر برگزاری معتبرترین و بزرگ‌ترین مسابقه‌ سالانه‌ عکس خبری در جهان شناخته شده است. این بنیاد در سال ۱۹۵۵ توسط پنج عکاس هلندی با هدف نمایش عکس‌های مستند و خبری منتخب برای عکاسان سراسر جهان راه‌اندازی شد و اکنون به یکی از مسابقات و بنیاد‌های مهم در زمینه عکس مستند و خبری تبدیل شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار