اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
نماینده مردم خرمشهر:
عبدالله سامری با تأکید بر اینکه مطالبات مردم خرمشهر به حق است، گفت: صف مردم مطالبه‌گر خرمشهر از آشوبگران و خرابکاران جدا است.
عبدالله سامری امروز اظهار کرد: مطالبه‌گری مردم در رابطه با تمام کمبودها چون بحث آب، بیکاری، بهداشت، اقتصاد و... به حق است و باید صدای آنها شنیده شود.

وی عنوان کرد: متاسفانه شب گذشته تعداد معدودی از عوامل آشوب‌گر مطالبه به حق مردم را به حاشیه و انحراف کشانده و از آن سوء‌استفاده کردند.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفت: مردم خرمشهر شریف، فهیم، و دلداده به نظام و ولایت هستند و خرابکاری و آشوب شب گذشته در مرکز شهر خرمشهر توسط اغتشاشگران و فرصت‌طلبان صورت گرفت.

وی عنوان کرد: متاسفانه برخی از رفتار و حرکت‌ها از خارج کشور سامان‌دهی می‌شود و در هنگام مطالبه‌گری مردم، افراد آشوبگر، خرابکار و هدایت شده‌ای حضور پیدا می‌کنند که مطالبه‌گری به حق مردم را به انحراف می‌کشانند.

سامری اظهار کرد: متاسفانه در این چند سال دولت به مطالبات و خواسته‌های مردمی بنده که خادم مردم خرمشهر و مینوشهر هستم، گوش نداده است، دولت باید تمام امکانات برای زندگی مردم خرمشهر را فراهم کند.

وی افزود: درخواست داریم که دولت به فریادهای مردمی ما گوش دهد، نه اینکه فقط وعده و وعید بدهد، اما از اقدام و عمل خبری نباشد.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس مطالبات مسالمت‌آمیز مردم را به حق دانست و گفت: صف مردم مطالبه‌گر از صف آشوبگران و خرابکاران جدا است.

وی عنوان کرد: مردم خرمشهر هیچگاه اجازه سوء‌استفاده به اغتشاشگر برای به انحراف کشیدن مطالبات حق را نمی‌دهند و در راستای قانون و به صورت مسالمت‌آمیز مطالبات به حق خود را دنبال می‌کنند.

سامری اظهار کرد: بنا است که لوله طرح آبرسانی غدیر۲ تا ۱۵ تیرماه تکمیل شود که در این صورت آب شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان حالت مطلوبی به خود می‌گیرد.

وی در پایان گفت: دولت و مسؤولان باید به خواسته‌های به حق مردم توجه و در راستای عملیاتی کردن آنها گام بردارند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار