اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
شوشان_غلامرضا جعفری

 به  راستی منتقدان دولت بیایند بگویند دولت چه باید میکرد که نکرد؟ وقتی دیپلماسی را تا سر حد شوخی به ابتذال می کشند، وقتی امکان گفتگو سد می شود، وقتی درست بعد از امضای برجام هوس موشک پرانیمان می گیرد، وقتی مدام از جنگ با دشمن حماسه می سراییم، حتی در هنگام گفتگو، دولت درست باید چه کند؟ 

اصلا وقتی ‌که برخی دولت را به پشم بزی هم نمی شمارند و هر آنچه دلشان بخواهد می کنند، دولت چه باید می کرد؟

و حالا جماعت سلبیریتی که توهم مایکل جکسونی شدن دارند، مدام بیایند و بگویند آقای روحانی از رایم پشیمانم، پشیمانی خوب باش، اما اگر راستگویی و درست کرداری و دلسوز مردمی اندکی هم به آن طرف دیوار نگاه کن، آن طرف دیوار که جمعی نشسته اند و هی قصه ای برای دولت کوک می کنند،اگر راست می گویند این شبه مایکلها، قصه را از ته نخوانند، و البته باز هم باید گفت این وسط دولت چه کاره است؟

کافی است به نامه بانک مرکزی به جناب توکلی فکر کنیم، اندکی فقط با جنون فاصله خواهیم داشت وقتی می بینیم یک نهاد به اصطلاح پر زور مالی دولت، شکایت از موسسه های مال مردم خور را به سنگ صبور می برد، سنگ صبوری که فقط می تواند بشنود و با همدردی بگوید: آی جناب سیف،یعنی بانک مرکزی این قدر بدبخت است که زورش حتی به چند موسسه و دلال مال مردم خور هم نمی رسد؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار