اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس:
نماینده مردم بندر ماهشهر گفت: بی کفایتی برخی اعضای هیئت دولت عاملی اصلی تشدید مشکلات اقتصادی در کشور است.
علی گلمرادی اظهار کرد: در حقیقت تنها راه مهار سردرگمی موجود در بین کابینه دولت و مسئولان ذیربط به عنوان بزرگترین آفت مدیریت و اداره امور کشور، بهره‌گیری از توان فکری و خلاقیت نخبگان و جامعه علمی کشور بر اساس برنامه زمان‌بندی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است.

وی افزود: طبیعی است که مسئولان ضعیف پذیرای نقطه نظرات صاحبنظران و کارشناسان دانشگاهی نیستند؛ بنابراین تغییر در کابینه دولت و علمی کردن این کابینه برای تحقق این مهم ضروری است. امروز در هیچ جایی از دنیا تشکیل تیم‌های کاری بدون رعایت اصل شایستگی و پرهیز از روابط دوستانه و حزب بازی برای انجام مأموریت‌های کاری موفق نبوده‌اند.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در خانه ملت با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از پژوهش‌ها و تحقیقات دانشگاهی برای برون‌رفت از وضعیت نامناسب اقتصادی کشور بیان کرد: ضرورت دارد همه از نقطه نظرات و مدل‌های ارائه شده توسط جامعه دانشگاهی برای حل مسائل و مشکلات کشور استقبال کنیم. از این رو باید از طریق انتشار فراخوان‌هایی زمینه همکاری جامعه دانشگاهی را با کابینه دولت فراهم کنیم.

وی ادامه داد: بدون شک با کابینه کنونی و سیاست‌های جاری نمی‌توانیم دغدغه‌های موجود را رفع کنیم، آنچه امروز اهمیت دارد این است که باید با مردم صادق باشیم و هر آنچه که هست همان بیان شود. وعده و وعیدهای بیهوده نه تنها کمکی به فضای موجود نمی‌کند بلکه ناامیدی و نارضایتی را در بین مردم تشدید می‌کند.

گلمرادی در پایان عنوان کرد: در شرایط فعلی کشور و هجوم رسانه‌های غربی، جلب رضایت مردم بیش از هر مسئله‌ای اهمیت دارد. باید پذیرفت که مردم شرایط دشواری را متحمل می‌شوند و بی‌توجهی به خواسته‌های مردم و فراهم نشدن رفاه آنها که بعضا خواستار حقوق حداقلی خود هستند امنیت کشور را نیز با هجمه‌های غربی تحت شعاع قرار می‌دهد، این مهم همت مضاعف تمام مسئولان نظام به ویژه دولت را می‌طلبد.

مهر/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار