اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۲

روزنامه ی نورخوزستان در ستون ویژه های خود نوشت : شورای اسلامی شهر شوش در نشست روز سه شنبه، یوسف زمانی اصل را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر شوش در این باره به راوی گفت: پس از چند جلسه بحث و تبادل نظر پیرامون انتخاب شهردار، یوسف زمانی اصل با اکثریت آرا به عنوان شهردار شوش انتخاب شد.

عبدالجلیل بیلاوی گفت از شهردار جدید شوش انتظار می رود با توجه به تعهد و تخصصی که دارد فعالیت های عمرانی در شوش را شتاب دهد.

وی خواستار تعامل شورا و مجموعه شهرداری با شهردار جدید شد و گفت یوسف زمانی اصل سمت هاي بخشدار مرکزی شوش، سرپرست شهرداری در دوره سوم شوراهای اسلامی و معاون شهرداری سابق را در کارنامه خود دارد.

همچنین غلامعلی مجدیان بعداز گذشت 6 سال از سمت معاونت فرمانداری شوش استعفا داد و استعفای وی مورد موافقت فرماندار شوش قرار گرفت. وی مسئولیت هایی از جمله بخشدار شاوور، سرپرست بخشداری مرکزی و معاونت فرماندار شوش را در کارنامه خود دارد. ضمنا برای وی حکم معاونت فرمانداری ویژه دزفول صادر شد که نپذیرفت.

در حال حاضر عبدالرضا مانعی بخشدار فتح المبین با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت فرمانداری شوش پيگير مسائل شهرستان می باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار