اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
این حادثه 2 مصدوم در پی داشته که بلافاصله جهت درمان به بیمارستان "امام علی(ع)" شهرستان چابهار منتقل شدند و در حال حاضر تحت درمان قرار دارند که یکی از آنها از ناحیه پا و یکی از آنها از ناحیه گردن مجروح شده‌ است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار جزئیات حادثه سقوط جت آموزشی نیرو هوایی کنارک را تشریح کرد.

مسعود اعلایی در گفت‌وگو با تسنیم در چابهار اظهار داشت: به محض دریافت گزارش سقوط یک فروند جت آموزشی نیرو هوایی کنارک در محدوده شهرستان چابهار در ساعت 10:15 صبح امروز، بلافاصله 5 دستگاه آمبولانس جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار ادامه داد: با توجه به اینکه حادثه در منطقه کوهستانی و صعب‌العبور رخ داده بود و پیدا کردن محل حادثه نیاز به تجسس داشت، مدتی طول کشید تا نیروهای امدادی ما به محل حادثه برسند.

وی اضافه کرد: این حادثه 2 مصدوم در پی داشته که بلافاصله جهت درمان به بیمارستان "امام علی(ع)" شهرستان چابهار منتقل شدند و در حال حاضر تحت درمان قرار دارند که یکی از آنها از ناحیه پا و یکی از آنها از ناحیه گردن مجروح شده‌ است.

اعلایی خاطرنشان کرد: حال عمومی مصدومان حادثه رو به بهبود است و امیدواریم هرچه سریعتر مرخص شوند. مدیر مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ایرانشهر نیز در حال حاضر جهت پیگیری این موضوع و تسریع در روند درمانی مصدومان در صحنه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار تسنیم که در حال حاضر در صحنه حادثه حضور دارد، جت آموزشی نیرو هوایی کنارک صبح امروز در حال پرواز آموزشی سقوط کرده که علت سقوط توسط متخصصان فنی در حال بررسی است و هنوز به طور دقیق مشخص نشده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار