اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۲۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
دشمن تلاش می‌کند با حجاب زنان ایرانی مبارزه کند و به جای بمب و موشک فیلم‌های مستهجن را ترویج کند، این سؤال پیش می‌آید که چرا مسئولین جمهوری اسلامی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن با تسامح برخورد می‌کنند.
دبیرکل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف کشور گفت: بسیار جای تأسف است که معاونین رئیس جمهور به جای رفع مشکلات کشور و بالابردن حفظ کرامت زنان و دختران همه تلاش خود را برای حضور زنان در ورزشگاه ها گذاشتند.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد محسن دعایی عصر امروز در اجتماع عظیم مردمی حافظان حریم خانواده که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: 70 سال قبل در کشورمان واقعه ای اتفاق افتاد که سبب شد این روز به نام عفاف و حجاب نامگذاری شود، در این روز رضاخان قلدر تلاش کرد به مقابله با حجاب بپردازد اما شکست خورد.

وی افزود: رضاخان پهلوی مزدور انگلیس و آمریکا بود و تلاش می‌کرد برنامه‌های دشمن را در کشورمان پیاده کند اما شکست خورد.

دبیرکل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف کشور تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند تهاجم فرهنگی را در کشورمان اجرا کند و برنامه ریزی‌های زیادی کرده است، عفت و حیا در زندگی انسانی و اسلامی دارای ارزش واهمیت بسیار بالایی است و بیش از 600 روایت از روایات اسلامی درباره ارزش حیا است.

دعایی با اشاره به حدیثی از امام باقر (ع) گفت: لباس تقوا همان عفت است، عفت یک ملکه نفسانی است که اجازه نمی‌دهد انسان تحت تأثیر هوای نفس خود باشد، اگر حیا از انسان گرفته شود همه چیز وی گرفته شده است.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) عنوان کرد: اگر چشم‌های انسان بخواهد بی حیایی کند خداوند پلک را آفریده تا چشم‌های خود را بندد و اگر با زبان خود بخواهد گناه کند خداوند لب هارا آفریده تا دهان خود را ببندد.

دبیرکل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف کشور با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) گفت: اگر می‌خواهیم شیعه باشیم باید ملکه حیا در ما نهادینه شود، باید در برابر گناه شرم کرده و خود را آلوده به گناه نکنیم.

دعایی عنوان کرد: دشمن تلاش می‌کند با حجاب زنان ایرانی مبارزه کند و به جای بمب و موشک فیلم‌های مستهجن را ترویج کند، این سؤال پیش می‌آید که چرا مسئولین جمهوری اسلامی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن با تسامح برخورد می‌کنند.

وی ادامه داد: سؤال اساسی ما این است که چرا به سیاست براندازی نظام که توسط دشمن پیگیری می‌شود از طرف مسئولین توجهی نمی‌شود و بلکه گاهی برخی مسئولین به عنوان مهره‌های نفوذی آن را دنبال می‌کنند.

دبیرکل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف کشور بیان کرد: مسئله نشاط و شادی یک امر مطلوب است اما برخی از مسئولین دولت فعلی از این موضوع سواستفاده کرده و زنان و دختران را به ورزشگاه‌ها کشاندند، در شب‌هایی که در ورزشگاه‌ها مسابقات فوتبال جام جهانی پخش می‌شد به بهانه فوتبال زنان و دختران به رقص و و پایکوبی پرداختند.

دعایی خاطرنشان کرد: بانوان انقلابی باید اجتماعات ترویج عفاف و حجاب را ادامه بدهند و در برابر دشمن لباس رزم پوشیده و در برابر حرکت ویران گر دشمن ایستادگی کنند.

وی تصریح کرد: بسیار جای تأسف است که معاونین رئیس جمهور به جای رفع مشکلات کشور و بالابردن حفظ کرامت زنان و دختران همه تلاش خود را برای حضور زنان درورزشگاه ها گذاشتند.

دبیرکل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف کشور گفت: مراجع تقلید و علما چرا در برابر هنجارشکنی‌هایی که در زمینه حجاب می‌شود سکوت اختیار کردند، در خیابان‌های کیش عفاف و حجاب بی معنا است و متاسفانه این سکوت مرگ تدریجی فرهنگ را در پی دارد.

دعایی با بیان اینکه یکی از مشکلات کشورمان سست شدن عنصر حیا و عفت است، خاطرنشان کرد: همه مفسدین اقتصادی انسان‌های بی حیایی هستند، مشکلات کشورتنها اقتصادی نیست بلکه بی حیایی سبب مشکلات زیادی شده است، شرم آور است که در کشور امام زمان (عج) از هر سه ازدواج یک ازدواج منجر به طلاق شده است.

وی خاطرنشان کرد: موقوفه سبک زندگی عفیفانه اسلامی توسط ستاد عفاف و کشور تأسیس شده است که مهم‌ترین هدف آن ترویج عفاف و حجاب کشور است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
comment
0
0
comment چقدردراین کشوربرای مردم بایدونبایدگفته می شود،حضرات هیچگاه راجع به خودشان وشرح وظایفشان وآنچه که باید انجام می دادند سخنرانی نمی فرمایند،جراکه آنهاقومی برترندوعقل کل وهمیشه آنها معیارحق وعذالتندومعصوم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار