اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
آیت الله حسن زاده:
امام جمعه موقت اهواز گفت: خوزستان با وجود برخورداری از صنایع و منابع خدادادی ، ولی از محرومیت های مضاعف زیادی رنج می برد.
آیت ا... سید ابوالحسن حسن زاده روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان در سرسرای اداری این اداره کل افزود: انصاف آن است که مشکلات مردم خوزستان به خصوص مشکلات آب، محیط زیست و معیشت آنان دیده شود و با همه توان برای مردم خدمت و مشکلات آنان را با همت بلند برطرف کرد.

وی با اشاره به حساسیت های زیاد خوزستان در ابعاد مختلف گفت: اگر فقط چند روز از صنایع خوزستان صرف نظر شود کشور دچار بحران می شود.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه با اشاره به مشکلات فعلی کشور و فشارهایی که در ماه های اخیر به مردم از ناحیه اقتصادی وارد شده افزود: تنها مردم نباید مشکلات را لمس کنند ، مسئولان نیز باید سختی ها را بکشند و با مردم همنوا شوند.

آیت ا... حسن زاده با بیان اینکه کشور در شرایط فعلی نیازمند تلاش شبانه روزی و هوشمندانه مسئولان در سطوح مختلف است گفت: نباید مردم را در این وضعیت رها کرد بلکه باید این تهدیدهای دشمن را به فرصت تبدیل کرد.

* کشور وارد یک جنگ تمام عیار اقتصادی با آمریکا شده است

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران هم اکنون وارد یک جنگ اقتصادی با آمریکا شده و جبهه استکبار تلاش دارد با تشدید فشارهای اقتصادی ، مردم را نسبت به آینده مایوس کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در زمان هشت سال دفاع مقدس به مراتب مشکلات سنگین تری را تحمل کرده و آن را با موفقیت پشت سر گذاشته افزود: شرایط فعلی اقتضا می کند با مقاومت و تحمل برخی سختی ها ، دشمن را در رسیدن به اهداف خباثت آمیز و شیطانی ناکام بگذاریم.

وی، همدلی و وحدت را لازمه عبور از مشکلات اقتصادی ارزیابی کرد و گفت: به لطف و عنایت الهی و تدبیر از این مشکلات عبور خواهیم کرد.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه سخنان خود ماهیت سازمان تامین اجتماعی را خدمت به اقشار مولد جامعه و کمک به معیشت ازکارافتادگان و سالمندان بیان کرد و افزود: اسلام به تامین معیشت سالمندان و کمک به افراد ضعیف جامعه نگاه ویژه ای دارد.

/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار