شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
ظر اعضای شورا بر این است که غلامحسین کمایی شهردار فعلی ابقا شود و چون ماهشهر مسائل پیچیده ای دارد بنا بر این امر گذاشته شد، اختلافات کنار گذاشته شود

شوشان: عضو شورای شهر ماهشهر گفت: اعضای شورای شهر درباره انتخاب شهردار هنوز به اجماع و توافق نظر نهایی نرسیده اند و تا دو هفته آینده شهردار انتخاب می شود.

نعمت الله قنوانی با بیان این مطلب اظهار کرد: 9 نفر به عنوان گزینه های مورد نظر اعضای شورای شهر برنامه های خود را اعلام کرده اند اما اعضای شورای شهر هنوز به جمع بندی کامل نرسیده اند و تصمیم نهایی هنوز گرفته نشده است.

وی افزود: نظر اعضای شورا بر این است که غلامحسین کمایی شهردار فعلی ابقا شود و چون ماهشهر مسائل پیچیده ای دارد بنا بر این امر گذاشته شد، اختلافات کنار گذاشته شود تا اعضا در فضای تعاملی حداکثری به توافق برسیم و تنها مسئله مدنظر ما، رسیدن به اجماع نظر است چون اجماع نظر، کلید موفقیت برای شورای شهر است.

عضو شورای شهر ماهشهر با بیان اینکه باید به دغدغه های مردم ماهشهر پاسخ مناسب داده شود، تصریح کرد: چون اکنون در اوج کار و فعالیت های عمرانی قرار داریم، باید اختلافات را کنار بگذاریم تا شهرداری دچار رکود کاری نشود و فعالیت های عمرانی و خدماتی شهری با شتاب و حرکت بیشتری ادامه پیدا کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار