اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
خشم لئو از درخواست عجیب سرمربی سابق
رابطه جنجالی سامپائولی و بازیکنانش در طول جام جهانی همواره مورد توجه رسانه ها قرار داشت.

به گزارش شوشان و به نقل از ورزش سه، سامپائولی در نهایت پس از نتایج ضعیفی که در جام جهانی گرفت از هدایت آبی سلسته کنار گذاشته شد و حالا مکالمه ای جنجالی بین او و لیونل مسی توسط آریل سنوسیاین، ژورنالیست آرژانتینی فاش شده است.

 

در حقیقت این بازیکنان بودند که پس از اینکه اوضاع آرژانتین پیچیده شده بود و شرایط سامپائولی و آلبی سلسته دشوار بود، درخواست کردند که ملاقاتی بین دو طرف انجام شود. در این جلسه، صحبت های جالبی درباره سامپائولی مطرح شد. طبق ادعای سنوسیایین، بازیکنان خطاب به سامپائولی گفتند:" ما متوجه نمی‌شویم تو چه می‌گویی، دیگر به تو اعتماد نداریم. می‌خواهیم بر اساس یک ایده دیگر عمل کنیم."

 

 

 

 

سپس سامپائولی از انها پرسیده که آیا نظر خاصی راجع به تمرینات یا نحوه بازی تیم دارند که مسی پاسخ داده:" تو از من ده بار خواستی که دوست دارم کدام بازیکنان را به زمین بفرستم و کدام یک را نفرستم و من هیچگاه به تو اسمی نداده ام، اگر کسی را گفته ام جلوی همه بگو."

 

کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون آرژانتین که در این جلسه حضور داشت، از سامپائولی خواست که استعفا دهد. در این میان، سباستین بکاسسه، دستیار سامپائولی مانع این اتفاق شد و از او خواست به کارش ادامه دهد ولی در نهایت سامپائولی از هدایت آرژانتین اخراج شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار