شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۴

مهندس علی نژاد مدیرعامل میادین فرآورده های کشاورزی و ساماندهی مشاغل شهری ضمن تاکید بر انتقال کلیه بنکداران به مجتمع بزرگ بنکداران اهواز گفت: در این زمینه قانون ممنوعیت ورورد کامیون و کامیونت به مرکز شهر از سال گذشته اجرایی شده است.

وی افزود : همچنین مکاتباتی با فرماندار اهواز نیز صورت گرفته است. این مقام مسئول ادامه داد : در این زمینه منتظر تصمیم اولین شورای ترافیک در سال جدید هستیم. البته بخش خوبی از بنکداران به این منطقه نقل مکان کرده اند.

علی نژاد یادآور شد : شهرداری اهواز در این زمینه از همه ظرفیت های قانونی و ساز و کارهای موجود برای انتقال مشاغل مزاحم از جمله بنکداران استفاده خواهد کرد. وی به مشکلات ترافیکی و عدم ورود خودروهای امدادی در مواقع لزوم اشاره کرد و گفت: تمام زیرساخت های لازم اعم از آب، برق، تلفن و بانک، آسفالت و ... در مجتمع بزرگ بنکداران فراهم شده است. بحمداله شمارش معکوس برای رفع این معضل برای همیشه در کلانشهر اهواز آغاز شده است. امیدواریم بعد از برگزاری جلسه شورای ترافیک این مهم استارت بخورد. وی مشکل زیست محیطی در مجتمع بنکداران را بهانه ای واهی دانست و گفت: ساخت این مجتمع تمامی مجوزهای لازم زیست محیطی و بهداشتی را داراست. تمامی مستندات در این زمینه موجود است. به نظر می رسد این بهانه نیز کهنه شده است.

این مقام مسئول تاکید کرد : اراده و آمادگی لازم برای رفع این مشکل در شهرداری اهواز وجود دارد. با رفع این مشکل، معضل ترافیک در هسته مرکزی شهر اهواز نیز رفع خواهد شد و موجبات رضایت مندی بیشتر شهروندان را فراهم خواهد آورد. به نظر می رسد تصمیم شورای ترافیک استان به ریاست مهندس محسن پویا می تواند فتح باب خوبی برای نخستین عملکرد موثر او به عنوان معاونت عمرانی استانداری خوزستان باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار