اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱
معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد:
نصیری: با توجه به اینکه خوزستان مهد کشتی در ایران است قصد داریم تا مسابقات جهانی کشتی را در آذرماه امسال در اهواز برگزار نماییم که در این خصوص تفاهم نامه آن نیز امضا شده است.
ابراهیم نصیری معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با حضور در تحریریه روزنامه راوی ملت از وضعیت روبه رشد ورزش در استان خوزستان خبر داد.

نصیری گفت: بعد از 12 سال از شروع پروژه 16 هکتاری اهواز اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص داده شد که در نوع خود بینظیر بوده است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: برای اولین بار در استان توسط سازمان ورزش و جوانان زمینی به مساحت 2 هکتار به مبلغ 1 میلیارد تومان جهت احداث استخر، سالن چند منظوره و چمن مصنوعی خریداری گردید که هم اکنون زمین چمن مصنوعی آن تحویل مردم گردیده و عملیات اجرایی سالن و استخر نیز آغاز شده است.

وی بیان داشت: سازمان پروژه هایی اینچنینی در برخی دیگر از نقاط استان و شهرستان اهواز در نظر گرفته است که به پروژه کوی طلاب اهواز می توان اشاره داشت.

نصیری در خصوص فعالیت تیم های استان در لیگ های کشوری گفت: در حال حاضر در خوزستان 260 تیم در 21 رشته ورزشی در لیگ های کشوری حضور دارند که 82 تیم آن به ورزش های فوتبال ، فوتسال و ساحلی آقایان و بانوان اختصاص دارد .

معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: برای ما مهم این است که تیم هایی که بنام خوزستان در مسابقات و لیگ های کشور حاضر می شوند قوی و بعنوان مدعی حضور یابند و ما عملکرد تمامی تیم ها را رصد می کنیم تا به نام خوزستان خدشه ای وارد نشود. 

وی همچنین گفت: امسال استان خوزستان 4 تیم در لیگ برتر فوتبال دارد و این یک فرصت بزرگ برای استان ما است. سازمان ورزش و جوانان استان برای حمایت از این تیم ها تمامی تلاش خود را خواهد کرد تا بازیکنان در زمین فقط به فوتبال و دفاع از نام بزرگ خوزستان فکر کنند.

نصیری افزود: در خصوص اسپانسری تیم های استان با مدیران شرکت های بزرگ و ایرانسل جلسات و تفاهم نامه هایی را منعقد نمودیم که مشکلات مالی در تیم های استان به حداقل برسد. 

وی گفت: با توجه به اینکه خوزستان مهد کشتی در ایران است قصد داریم تا مسابقات جهانی کشتی را در آذرماه امسال در اهواز برگزار نماییم که در این خصوص تفاهم نامه آن نیز امضا شده است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص فعالیت سایر هیات های ورزشی اظهار داشت: استان در اکثر رشته ها پیشرفت داشته است فقط در چند هیات رشد پایین تر از حد انتظار داشته ایم که در مورد آنها نیز بازنگری خواهد شد.








نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار