اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۱

زلاتکو کرانچار از حضور در ورزشگاه تختی شهر اهواز، خاطره خوبی ندارد.

شوشان : عملکرد سپاهان اصفهان در این فصل با فراز و نشیب زیادی همراه بوده و شاگردان کرانچار نتوانسته اند نتایج سال های گذشته را تکرار کنند. سپاهانی ها در هفته نهم مهمان استقلال خوزستان هستند و باید در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف آبی های جنوب بروند. ورزشگاهی که سرمربی اهل زاگرب، خاطره خوبی از آن ندارد.

در نیم فصل دوم لیگ نهم بود که پرسپولیس با مربیگری زلاتکو کرانچار در ورزشگاه تختی مهمان استقلال اهواز بود و با گل ثانیه های پایانی میلاد میداودی از روی ضربه ایستگاهی مغلوب تیم پرطرفدار اهوازی شد تا کرانچار به ترتیبی که در عکس فوق می بینید، فاصله نیمکت تا رختکن پرسپولیس را طی کند. چند روز بعد از آن شکست، حکم برکناری کرانچار و مربیگری علی دایی در پرسپولیس با امضای حبیب کاشانی صادر شد.

سرمربی سپاهان حالا در شرایطی که تیم فعلی اش مطابق انتظار نتیجه نگرفته، درهمین ورزشگاه با استقلال خوزستان تیم تازه وارد لیگ برتر مواجه می شود. هر چند که در صورت باخت احتمالی سپاهان نیز، احتمال قطع همکاری این باشگاه با کرانچار پایین است اما رقم خوردن چنین نتیجه ای باعث می شود تا آبی های دیار کارون با تفاضل گل بهتر بالاتر از تیم پرمهره اصفهانی در جدول رده بندی قرار بگیرند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار