اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
پامپئو در جلسه کنگره تاکید کرد: کره شمالی همچنان به تولید مواد سوختی برای بمب‌های هسته‌ای به رغم تعهدش به خلع سلاح هسته‌ای ادامه می‌دهد.


ایسنا به نقل از رویترز گزارش داد، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا در جلسه استماع یک کمیته سنا درباره این موضوع گفت: بله این صحت دارد. آن‌ها به تولید مواد سوختی ادامه می‌دهند. با این حال وزیر خارجه آمریکا درباره این‌که آیا کره شمالی برنامه‌های موشک بالستیک قابل پرتاب از زیردریایی یا برنامه هسته‌ای را ادامه می‌دهد، صحبتی نکرد.

پامپئو گفت: چنانچه ضرورت داشته باشد به شکل محرمانه پاسخ سوال را خواهد داد، اما اظهارنظر علنی در مورد این موضوع به مذاکرات پیچیده با یک دشمن سخت کمک نمی‌کند.

او با اشاره به مذاکرات میان آمریکا و رهبران کره شمالی در پاسخ به این‌که آیا "شواهد قابل تاییدی" وجود دارد که نشان دهد پیونگ یانگ گام‌هایی برای خلع سلاح هسته‌ای برداشته است پاسخ داد. پامپئو به اعضای کمیته روابط خارجی سنا گفت: راه دشواری در پیش است.

با گذشت یک ماه و نیم از نشست ۱۲ ژوئن ترامپ با کیم جونگ اون در سنگاپور هنوز تردید‌های بسیاری در مورد مفهوم خلع سلاح هسته‌ای و این‌که این مساله را چگونه می‌توان راستی‌آزمایی کرد، وجود دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار